lauantai 6. helmikuuta 2010

Are u sure you wanna piece of me?

Moro!

Täällä matkaansa muoti/lifestyle-blogien maailmassa aloittelee parikymppinen luuranko-neiti Simba pääkaupunki seudulta.
Olen viittä vaille valmistunut pukuompelija, ja elämässäni ykkösinä ovat musiikki ja etenkin keikoilla käyminen, ystävät, läheiset (lue: perhe) sekä tietenkin muoti, ja kaikki se, mitä se käsittää.
"Tavaramerkkini" on kirkkaanpunainen tukkani, milloin minkäkin värin, taikka muun härpäkkeen kera, sekä se, että luultavasti se kovaan mäkättävä ja kikattava ämmä olen minä. Kyllä, olen kova ääninen :D

Varsinaista tiettyä tyyliä minulla ei sinällään ole, vaan tykkään yhdistellä ja sekoitella eri tyylejä keskenään. Miksi tyytyä yhteen, kun voi saada monia muitakin?
Vaikka oma tyylini, jota voisi vaikkapa kutsua Simban sekamelskaksi, on astetta synkempi, tykkään seurata erittäin intohimoisesti ''normaalia'' muotia ja blogeja. Niistä voi tehdä mahtavia löytöjä ja bongailla hyviä tyyli-vinkkejä :)

Haave-ammattini on vaatesuunnittelija-parturi-kampaaja-meikkaaja-maskeeraaja.. Voi kyllä! :D
Jollekin noista aloista aion suunnata tämänkin koulun jälkeen, saa vain nähdä minne sitä pääsee..
Tässä blogissa tullaan näkemään ja kirjoittamaan yhtä sun toista, ja luultavasti kitisemään ja itkemään ties minkä perään. Ja ties vaikka joskus päästään vilkaisemaan niihin todellisiin luurankoihin kaapeissa ... ;D
Luvassa on paljon myös DIY ja ompelu-juttuja :)
Kaikenlaiset postaus-ehdotukset ovat myös tervetulleita!

Mutta sitten vielä vähän tästä blogin päivittelystä... Pyrin päivittelemään mahdollisimman usein..

Mutta eiköhän tässä ollut tarpeeksi purtavaa tähän alkuun.

3 kommenttia:

  1. Heei! Kiitos kun aloit seurailemaan blogiani. n____n odotan innolla millaisia postauksia tänne alkaa ilmestymään, joten liityn myös itse sun lukijoihisi.

    VastaaPoista
  2. naisellani samat mielenkiintosuuntaukset :D minuuki kiinnostasi tuo kampaajamaskeeraus+vaatesuunnittelu.

    voitas perustaa viel joku yritys yhdes >: D

    VastaaPoista
  3. H3LL3KTR0ST4R: Ole hyvä vain, ja kiitokset kun aloit seuraamaan minun blogia ^^

    Dark-Whisper: Hei niin voitais :D Mä en kyl suostumaan yhteen ammattiin, haluan monta, helpompi työllistymis mahdollisuuskin. Ja sit haluan just jonkun putiikin kun olen ready! :D

    VastaaPoista

Scream for me!