lauantai 29. toukokuuta 2010

SALE : Lip Serviceä

Ostin joskus Morticiasta Tokyo Trix-sarjan puna/mustan topin koossa XXL.
Minun on pitänyt jo jonkin aikaa pienentää se, mutta jotenkin se on jäänyt ja omalla tavallaan hankala pienentää juuri niistä kohdista. Toppi on siis ihan uusi, käyttämätön, muutaman kerran sovitettu.
Vaihto kokoon L tai XL ois myös jees..

Eli tämä toppi kyseessä:


Tarjota saa, 25 €urosta ylöspäin tai samantein 30 €urolla!

Sitten myös huusin joskus tämän Transformer-topin huudosta, mustana. Hyvässä kunnossa vieläkin, itse olen kerran pitänyt, taisi olla vain sovitettu ennen minulle tuloa..
Ongelma on siinä, että toppi on muuten passeli mutta auttamattoman lyhyt ja rullautuu varmaan läskienikin takia helposti ylöspäin :D Vaihto kokoon L tai XL ois TODELLA JEES!!

Elikkäs tämä:

Tarjota saa, 20 €urosta ylöspäin!

Palaillaan myöhemmin!

Kuvat Heavenly Circuksen sivuilta.

p.s. Mitä olisitte mieltä Näin teet korsetin-postauksesta? :D Tai siis, siinä ohjeistaisin kohta kohdalta miten tehdä korsetti, niin kuin mulle on opetettu.

3 kommenttia:

  1. Tuo korsetti-postaus vois olla ihan kiva :) Olen miettinyt just, että kannattaisiko tehdä itse vai ostaa... :F

    VastaaPoista
  2. Todellakin kiinnostaa korsettipostaus!<3
    Itsekin opiskelen vaatetusalaa, yksilöllistä pukeutumista, eikä koulutusohjelmaan kuulu korsetin tekeminen ollenkaan. >____>

    VastaaPoista
  3. Escapist: Kiva kuulla! :) Ainakin mun täytyy sanoa tämmöisen epämääräisen luuston omaavana, että itsetehdyt toimivat paremmin, ellei ne ole sitten just jotain pidempää mallia..
    Varjosudenhetki: No hyvä kuulla tämäkin :) Meillä ei kanssa ollut mitään erityistä opetusta, ei edes korsetti-kurssissa :'D
    Tuloillaan tämä siis on.. :)

    VastaaPoista

Scream for me!