lauantai 10. elokuuta 2013

You're so easy to read but the book is boring me ...

Se olisi loma ohi!

Tai no, oli muutama päivä sitten jo mutta päätin tuoda tuliaisiksi Wacken Open Airista oikein mukavan flunssan. Huomenna viimeinen päivä saikkua, saa nähdä pystyykö sitten olla töissä vai pitääkö lähteä uudelle ruinaus-matkalle. Aion edelleenkin ottaa selvää Lamb Of Godin osoitteesta tai vaihtoehtoisesti hypätä saarnaamaan kiertue-bussiin, koska ovat vähintäänkin yhtä syyllisiä tähän olotilaan kuin minä itsekin! Hahaa!

Happy woman in W:O:A at wed 31th of july. Very happy.
WAAAAAAAAACKKEEEENNNNN!!!!

Ai että kuinka mahtava Wacken, jälleen kerran, oli. Maailman paras festari!!! Ich liebe dich WAAACKEEEENNN!!!
Hyvänä kakkosena tulee sitten Graspop ja kelpo kolmosena Skogsröjet. Mikään suomalainen festari ei ole mua suuntaan tai toiseen hetkauttanut moneen vuoteen, mutta Nummirock tuntui ihan leppoisalta ja kelvolliselta festarilta. Sinne voisinkin lähteä toistamiseen vaikka ei olisi sen kummempia kiinnostavia bändejä! Täytyy toivoa ettei ole Graspopin kanssa samaan aikaan niin kuin on yleensä ollut :/

Olen lopen kyllästynyt tämmöisiin tynkä postauksiin, mutta jälleen kerran kirjoitan semmoista.
Pitäisi jokaisen solun mussa vihdoin ja viimein tajuta että tää kamala festari-muutto-duuni-mitenehdintehdäkaikenajoissa-stressi on OHI.
Festarit on onnistuneesti festaroitu, duuniin palataan toivottavasti entistä ehoisampana pian ja muuttaminenkin on sujunut mukavasti. Mitä mä panikoin, pelkään ja stressaan?! Kumpa oman itsensä kirjaimellinen ravisteleminen olisi helpompaa, tekisin sen samantien. En jaksa tyytyä stressaamaan vain stressaamisen ilosta!

Jossain täällä minussa piilee se edellisen merkinnän onnellinen, tässä hetkessä elävä minä. Kai pitää ryhtyä arkeologiksi ja etsiä se ... todellisuudessa taidan kuitenkin vain kärsiä lievästä kesäonohi- ja wackenonohi-masennuksesta.
Ne suurimmat, odotetuimmat tapahtumat ovat takana, kesä on ohi! Juurihan se vasta alkoi, juurihan oli vielä vuosi 2012 ja kaikki kesän festari-liput ostettu ja piiiiitkän odottamisen sietämätön odotus aloitettu! Ja nyt se on ohi. OHI. Caput. Finito!!!

Miksi surra sitä kun syksy tuo kaikkea kivaa tullessaan? Koska olen minä ja osaan tehdä joskus asioista ihan helvetin vaikeita :D
Muutama asia on kuitenkin varmaa millä tästä suosta noustaan ylös ; ihanat ystävät, paras perhe, syksyn ja talven mehevän muhevat keikat - kerrankin Suomessa ja Euroopassa tapahtuuuuuu, saan vihdoin ja viimein uuden vauvani itselleni, pääsen asettumaan aloilleni ihanaakin ihanampaan koirankoppiini! Kämppä on oikeasti oikea pieni putka, mutta kaikessa epätäydellisyyden täydellisyydessään just hyvä mulle. Mulla on sitä paitsi ikkunalauta, aaaaahhhh bordelli-ikkuna jossa voin boheemin taiteilijan tyyliin istuskella ja katsella ulos ikkunasta inspiraatiota etsien!
No mutta eihän tämä tuleva enää niin pahalta tunnukkaan :) Sain myös muokattua suurimman osan keikka-kuvista ... maaliskuusta alkaen kesäkuun Nummirock-kuviin. Hyvä minä!!! Vielä olisi Rock the Beach, Skutsi ja Wacken jäljellä, niiden ohessa voi muutaman kyyneleen tirauttaa Stone Sourin tahdissa ja suunnitella mun sekä Corey Taylorin tulevia häitä + toivoa jokainen paikka ristissä ja rastissa että Rob Zombie tai Manson eli molemmat saapuvat Eurooppaan syksyllä/talvella/keväällä/ensi kesänä.
Ensi kesän Wacken on myös loppuunmyyty ... ja mulla/meillä on onneksi liput. Jeeeee! >: )

Nyt kun olen saanut suurimman osan keikka-kuvista muokattua, voitte valmistautua siihen että kun tästä ryhdistäydyn kirjoitan kaikki seikkailut tänne ja tulette olemaan kurkkuanne myöten täynnä niitä!
Olkaahan valmiina :P

Toivottavasti teillä lukijoillakin on kaikki hyvin!!!
Tiedän että tämä kuulostaa ärsyttävän siirappiselta ja sen kuuluisan berberan nuoleskelulta mutta ihan oikeesti, jokainen kommentti lämmittää sydäntä tosi paljon. En voi ikinä tajuta että niinkin moni mulle täysin tuntematon että tuntema viitsii lukea mun kommelluksia ja jättää mieltä piristäviä kommentteja. Iso kiitos teille! *sydän*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!