tiistai 21. huhtikuuta 2015

They say that there's no way out alive, they say this mission is suicide and I don't mind it

Maaliskuussa yllätin ja voitin itseni. Puin päälleni valkoisen vartalonmyötäisen mekon vaikka olen rutkasti ylipainoinen ... koska ... kaivoin jostain mieleni syvistä ja synkistä kuopista itsevarmuutta.
Vielä otin riskin näyttää valaalta tulevan aviomieheni keikalla? No, elämässä pitää vähän revitellä!


En ole myöskään koskaan pitänyt mun pitkästä otsasta. Silti pistin mun ylikasvaneen otsatukan ylös. Mistä nyt tuulee? Vapauttiko Englanti mun kaikki estot ja pelot? Vai oliko se vain Kreepsville 666:n verinen luurankokäsi-pinni joka kuiskaili pirullisia ajatuksia korvaani? Ken tietää.




Kaulakoru / necklace : Kreepsville 666
Mekko / dress : Black Milk Clothing
Kengät / shoes ( ei oikein näy / can't see haha ) : Jeffrey Campbell
Herkku-drinkki / delicious drink : by Kylie hehee, just mix vodka and juice!


Muhkuraa ja mahkuraa siellä täällä. Tykkään silti tästä mekosta ja printistä todella paljon! Niin paljon että menin ostamaan nämä leggingsit ja nyt yritän etsiä uikkaria vielä oikeassa koossa. Ja jos catsuit löytyisi omassa koossa ja inhimilliseen hintaan, niin mikä ettei. Kaiken toki kruunaisi se, että nämä ylimääräiset vararenkaat lähtisivät kävelemään. En tarvitse sellaisia enää kesällä koska osaan uida, hah haa.

No eipäs nyt olla niin negatiivisia! Oikeasti mulla oli yllättävän hyvä ja itsevarma olo, vaikka pistin päälleni jotain sellaista mitä en ajatellut käyttäväni vielä moniin kuukausiin. Ainakin bändin pojilta ropisi kehuja päheästä mekosta, että ei se nyt ihan hirveältä voinut näyttää! ;)
Ja vielä se tärkein, eli Wednesday 13 itse, kehaisi kaiken lisäksi mun takkia. Se on siis se punainen bleiseri, johon olen ommellyt vähän sitä sun tätä, sekä 13-numeron mustalla nahalla. Se itse alkoi vielä puhumaan mulle! Ai että hymyilytti plikkaa. Se oli myös taktinen veto pitää bleiseriä päällä keikan jälkeen - se peitti hyvin jenkkakahvat. :D


Translation ;

Back in the days when I was going to see Wednesday 13 in Wolverhampton ( England ) and I wore my Bloodsplatter dress out at the very first time ever at somewhere else than at my house haha.
I'm still unsure about wearing it as I'm not skinny enough and it's white, but I really love the print. I already bought the leggings with same print. Sorry not sorry.

After all I was at the same time very scared and excited about my outfit, I felt myself pretty comfy at that night. The gig was good, I had great times with my girls and it was super nice to see guys after the show! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!