sunnuntai 27. kesäkuuta 2010

There's gonna be some changes... I'm gonna start with everything

Heissan!

Jos turhan päiväinen paskan jauhanta EI kiinnosta juuri nyt, ei kannata lukea pidemmälle ^^

Olen nyt hieman muutellut tätä ulko-asua tässä muutaman päivän aikana (pätkivä netti < / 3) ja aion nyt vähän kertoa että mitä ja miksi.
Ensiksikin, muutin kaikki tägit, koska niiden sillisalaattimaisuus raivostutti mua ihan käsittämättömästi :D Ja siinä oli muuten tosi kiva työ muuttaa ne.. Samoin pieniä väri-muutoksia, saa nyt vähän aikaa mennä näin.
Sivuun on ilmestynyt uusia juttuja eli Hot like Hell at the Moment ja Playlist at the Moment.Elikkäs, tuossa Hotissa päivittelen aina silloin kun siltä tuntuu, niitä asioita/esineitä/tms, jotka tuntuvat ajankohtaisilta/himotuilta/tms mulle :D
Ja Playlistissä taas löytyy tämän hetken lemppari-biisejä. Ne ovat siinä siksi että haluan ehdottomasti jakaa ne teidänkin kanssa ja ehdottomasti kannustaa (= lue käskemään :D) kuuntelemaan ne! Sieltä voi löytyä uusia suosikkeja taikka inhokkeja. It's up to YOU ;D
Ja sitten joku taitaa muistaa että täällä on ollut semmoisia Viikon parhaat-postauksia. Päätin nyt, että ne saa jäädä, koska on kiva (ainakin itselle) tehdä 'yhteenvetoja' viikosta.. Tykkäsitte tai ette >:D
Ja sitten se, että osa varmasti tietää mun kirjoittavan tätä blogia, joka on vähän musiikki painoitteisempi? Jos ET, käy kurkkimassa ;) Oon vihdoinkin saanut tehtyä suurimman osan rästissä olevista raporteista eli niitä on ens viikon aikana tulossa ihan liikaa, heh.
Jaarittelut sikseen, pointti oli se, että en ainakaan vielä halua siellä omaa naamaani paljon pällisteltäväksi laittaa (tämä johtuu siitä, että tiedän eräiden musiikki-maailman liittyvien ihmisten käyvän siellä vierailemassa ... nice :D). Joten, yhteiskuvia ja 'kevyempiä raportteja' on odotettavissa tällä puolen. Joten älkää ihmetelkö! :D

Tässä kai ne suurimmat jutut..
Niin, ja sitten, kuinka saa isompia kuvia? Toinen blogi-pohja? Ei joku haluaisi tehdä mulle sitä pohjaa? :D

Huh hei jaa. Mä olen viettänyt Juhannuksen ihan vain rentoillessa, niin kuin edellisessä merkinnässä kerroin, mutta mites te? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!