torstai 12. elokuuta 2010

Too cool, too boring - how about having some fun?

Pakko tulla vielä ilmoittamaan semmoinen asia että huomenna On the Rocksissa on jälleen kerran Hair Rock Special-ilta, jossa esiintyy brittiläinen Jettblack sekä suomalainen Vanity Ink !
DJ-babyna toimii, kukas muukaan, kuin Reckless Loven Olli !
Illan emäntänä toimii tuttuun tapaan Heta (Hyttinen). Liput on kai 8 eur :D

Valumaan itse baariin voi alkaa 21:00 ja bileet kestää aina sulkemis-aikaan asti!
Minä ja muutama ystäväni ollaan menossa,
SINNE SIIS IHAN JOKAINEN :)
p.s. H&M:n Home-puolelle oli tullut uutuuksia - tilasin leopardi-kuvioisen SUIHKUVERHON sekä toiset pussilakanat. NAMS *sydän*

p.p.s. Olen 90 % varmana menossa laivalle SYYSKUUSSA, pientä hienosäätöä ja ... Sinne Close-up Båtenille. Ei meinaa pysyä housut kuivina - CRASHDÏET !!! Toivottavasti nuo ruotsalaiset idiootit tajuaisivat julkaista keikkoja VIIKONLOPULLEKIN - se nyt on sama onko ne Briteissa, Saksassa vai Ruotsissa. Nii joo miksei Suomeenkin :D Ja niistä ilmaisista keikoista VOISI ilmoitella vaikka kaksi viikkoa etukäteen, tack så mycket!

p.p.p.s Huomenna ajattelin värjätä hiukset sekä antaa hyvän kodin mun vatsastani ja etenkin maksasta minttuviinalle että salmarille. Mun beibet. Niin, ja suunnata Rocksiin, toiseen kotiini!

p.p.p.p.s. Täytin tänään varmaan miljoona työhakemusta ja etenkin yhdestä sais tärpätä. Pitäkää peukkuja sen suhteen :)

p.p.p.p.p.s. Mun Wacken-postaus on melkein valmis !! Aijai, suuresti jäin kaipaamaan x-tra-x:in ylihottisrastamies-myyjää, my heart belongs to YOU. Voi että, se oli niin mukavakin. JA PITKÄ.

P.P.P.P.P.P.S. Eihän mulla mitään ihmeellistä asiaa pitänyt olla, mutta paskan jauhanta nyt vaan on verissä. Öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!