sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

My life is not for sale, my heart is in this fight forever ; What can you take from me?

Sain Oonan monta elämää-blogin pitäjältä Oonalta aikamoisen haasteen. Kiitos tästä :)
Olen kuitenkin sen verran laiska tapaus ja unohtaisin kuitenkin kuvata/kertoa kaiken oleellisen ja ei niin oleellisen joten tyydyn vain vastaamaan näihin kysymyksiin. Suuren suuri hatun nosto niille jotka ovat koko haasteen jaksaneet tehdä, mahtavaa!

Haaste; Haasteen tarkoituksena on antaa lukijoiden seurata sinun elämääsi 
viidentoista päivän ajalta. Sinun tulee ottaa päivittäin kuva seuraavista aiheista: 
AAMU - NAAMA - HIUKSET - RUOKA - TÄRKEINTÄ - PÄIVÄ - ILTA - PÄIVÄN KUVA
+ Sinun täytyy kertoa päiväsi kohokohdat ja kuulumiset.

-

Haaste alkaa seuraavana päivänä, joten tänään joudut vastaamaan rehellisesti kahteenkymmeneen kysymykseen.

1. Mikä on sinun horoskooppi merkkisi? 
Leijona, jossain horoskoopeissa Rapu. Olen syntynyt 23.7. ja tyyliin 10% eri lehtien/internet-sivustojen/younameit mielestä olen rapu, pääosin kuitenkin leijona. Tunnistan kuitenkin itsessäni molempien horoskooppimerkkien luonteenpiirteet yms., joten koen olevani jokin epämääräinen rapuleijona :D

2. Osaatko valehdella?
Osaan, kasvotusten se on tosin aika hankalaa koska mun naamasta näkee heti jos valehtelen.

3. Pidätkö itseäsi luotettavana?
Pidän. Ei tule mieleen puukottaa jengiä selkään, vaikka puukottaisivat minua itseäni. Ei mua enää sitten kenenkään tekemiset kiinnosta, ne on kuin ilmaa minulle.

4. Miksi aloitit bloggaamisen?
Lähinnä siki, että olen aina pitänyt kirjoittamisesta ja itseni ilmaisusta jotenkin luovalla tavalla. Koen kirjoittamisen helpommaksi kuin esimerkiksi puhumisen, mitä tulee tiettyihin asioihin.
On myös kiva lukea vuosien takaa tarinoita täältä, siinä on jotain nostalgista ... tykkään kirjoittaa käsin mutta päiväkirjan kirjoittaminen on vain nopeampaa ja helpompaa koneella.

5. Oletko onnellinen?
Perus onnellinen ; on ystäviä, perhe, olen perus terve, työpaikka, oma kämppä, oma koti ( = missä vanhemmat asuvat ) jonne voi aina palata mitä ikinä tapahtuukaan, ja jonkun verran järkeä päässä.
Toisaalta, olen jotenkin todella ulapalla tällä hetkellä. En ole enää niin varma siitä mitä haluan elämältäni enkä ole varma mitä lähitulevaisuudessa pitäisi tehdä, pelkään että teen vääriä valintoja muiden ihmisten mielipiteiden/ajatusten pohjalta ... on liikaa asioita mitä haluan, mitä haluan tehdä ja kokea sekä asioita joita haluaisin vältellä mutta en voi. Huoh. Toisinaan epäilen onko kaikki työ oikeasti tämän arvoista vai pitäisikö tehdä jotain radikaaleja muutoksia elämässä. Vielä ei ainakaan ole vastausta tuohon kysymykseen, hehe.

6. Kadutko jotain asiaa erittäin paljon?
Onhan niitä muutamia. Mutta ei niille enää voi mitään, muuta kuin pyytää anteeksi ja toivoa parasta.

7. Raha vai rakkaus?
Mielenkiintoinen kysymys. Toisaalta rahalla saa melkein mitä haluaa paitsi rakkautta, rakkaudella ei taas saa rahaa ja ketä nyt kiinnostaa köyhänä kituuttaa vaikka olisikin maailman ihanin ja paras tyyppi vierellä ... tosin rakkaus on niin hieno asia että sen vierellä mitkään ongelmat ei tunnu niin isoilta kuin muuten.
Jos mulle annettaisiin mahdollisuus valita joko niin että joku maksaisi vuoden ajan kaiken mitä haluan, kaikki jutut, matkustelut ja etenkin reissun Uuteen-Seelantiin, vai niin että saisin olla jonkun maailman ihanimman tyypin kanssa sen vuoden eikä olisi takeita jatkosta ja se tyyppi olisi joku semmoinen jota oikeasti rakastaisin ja se mua ... hmm ... valitsisin varmaan rahan loppujen lopuksi. Rakkauden valitsisin jos olisi mahdollista saada se ( tai no ne : DDD ) kenet haluan mutta tiedän ettei se ole mahdollista joten mieluummin olen yksin ja nautin elämästäni niin, vaikka se toisinaan ankeaa onkin. Voittaa tosin särkyneen sydämen aiheuttaman tuskan 6-1 :D
Sanoisin että vastaan varmaan rakkauden vasta sitten kun olen ensin oppinut rakastamaan itseäni, eli ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa, olen myös äärettömän kyllästynyt kaikenlaiseen säätämiseen joten mua ei kiinnosta ellei kohdalle osu joku oikeasti kiinnostava tyyppi. Ja niitä ei yleensä kiinnosta minä joten ... you see the problem?
Menipäs syvälliseksi, hupsista.

8. Onni vai terveys?
Nämä kaksi asiaa kulkee mun mielestä aikalailla käsi kädessä ... tosin voit olla onnellinen vaikka olisit kuoleman sairas ja taas terve mutta onneton. Jotenkin itse olen sitä mieltä että molempiin asioihin voi vaikuttaa todella paljon itse, sitä makaa niin kuin petaa, mutta ehkä kuitenkin vähemmän terveyteen.
Sanon terveys, onnen voi sitten itse rakentaa.

9. Olet yksin, sinulla on kylmä. Otat puhelimen käteesi, kelle soittaisit sillä hetkellä?
Varmaan äidille tai hyville ystäville ... tosin tuntuu ettei kukaan vastaa ikinä silloin kun pitäisi haha.

10. Mikä on sinun hurjin unelmasi?
Niitä on liikaa tähän listattavaksi.

11. Etsi netistä tämän päivän ennuste koskien horoskooppiasi.
Iltalehti: Ystäväsi tunteet sinua kohtaan ovat vahvempia kuin sinun häneen. Tilanne on hieman hankala, sillä pidät hänestä kuitenkin aivan todella. Yritä rauhoittaa tilannetta.
Ilta-Sanomat: Ruutivarastosi ovat sen verran vähissä, ettei tuota kallisarvoista ainetta kannata tuhlata eräisiin, joilla ei oikeasti edes ole perusteita puheilleen.

Hahahaah joo tota, Iltalehti, epäilen suuresti että kukaan mun kaveri olisi ihastunut muhun. Kaikella kohteliaisuudella toki, olisihan se imartelevaa mutta ... njäääh hyvin epätodennäköistä. Ja Ilta-Sanomat, kiitos, puit sanoiksi fiilikseni.

12. Kadehditko ihmisiä?
Joitain ihmisiä kyllä. Kukapa ei kadehtisi ketään? Se on paska puhetta se, joka sanoo ettei kadehdi ketään.

13. Millainen olisi unelma sinä?
20 kiloa laihempi, vähän naamaremonttia, luonnostaan punaiset hiukset ja piiiiiitkät, kyky puhua tunteistaan paaaaljon paremmin, uskaltaisi sanoa suorempaan miten ja miltä asiat oikeasti tuntuu, luottaisi enemmän itseensä, uskaltaisi ilmaista itseään paremmin, osaisi hoitaa raha-asiansa paremmin, osaisi ilmaista kiitollisuudensa paremmin, kuuntelisi enemmän sydäntään mutta myös järkeään, tekisi unelmistaan totta eikä vain jumittaisi tiedottomana paikoillaan.

14. Kuvittele itsesi 10 vuotta eteenpäin. Missä olisit ? Mitä tekisit ?
Olisi kämppä sekä Lontoossa, että täällä Suomessa. Tekisin jotain vaate-alan hommia, oma vaatemerkki pyörisi ns. oikean työn rinnalla. Matkustelisin maailmalla tapaamassa ystäviäni ja käymällä samojen lempi-bändien keikoilla kuin 10. vuotta sittenkin, suunnittelisin innoissani festari-kesää.
Jos joku minua todella paljon rakastava hölmö olisi eksynyt elämääni, toivoisin meillä olevan ainakin yksi lapsi joka toivottavasti kokisi itsensä hyvin rakastetuksi, maailman parhaaksi aarteeksi. Joka päiväkodissa julistaisi että "mun äitipäs kuuntelee Lob Sombieta!" :D

15. Suurin ensi kesän suunnitelma?
Keksiä jokin keino miten nähdä monta Rob Zombien keikkaa :D

16. Milloin viimeksi itkit?
Torstai-iltana.

17. Miksi ihmiset seurustelevat, vaikka sanovat sen olevan hankalaa?
Helvetin hyvä kysymys. Jos pitää koko ajan itkeä kuinka se kumppani ei osaa tehdä mitään oikein, on ihan paska, ei rakasta mua ja lal lal laa, niin kannattaa varmaan lähteä lätkimään. Olen niin kurkkuani myöten täynnä tuollaista paskan jauhamista :D Kannattaa myös miettiä, miten itse käyttäytyy. Opetelkaa arvostamaan sitä mitä teillä on, ja jos se ei ole just sitä mitä sinä haluat, niin mitä siinä sitten tuhlaamaan kenenkään aikaa. So fucking simple.
Rakkaus ei ole helppoa, eikä sen kuulukaan olla, mutta ei sen pidä mitään taisteluakaan olla. Eikä sille voi mitään jos joku ei rakasta sinua yhtä paljon kuin sinä häntä. Life's a bitch and then you die.

18. Seurusteletko sinä?
En todellakaan. Sen päivän kuin näkisi! :D Kyllä mussa rakkautta riittää vaikka muille jakaa, en mä oikeasti ole todella kylmä, sarkastinen ja toivonsa menettänyt ihminen miltä saatan toisinaan vaikuttaa. Mä en vaan halua tuhlata tai antaa sitä kenelle vain.

19. Haluatko mennä naimisiin?
Olen aina unelmoinut naimisiin menosta, joten hienoa se olisi. En silti koe sitä ns. pakolliseksi, enemmänkin luonnollinen askel suhteessa. Jos mies ei kosi mua ensimmäisen 6kk sisällä seurustelun alusta alkaen, en koe tarvetta tehdä itsemurhaa. Kaikki omalla painollaan, tässähän on koko elämä aikaa.

20. Mitä mieltä olet tästä haasteesta? 
Itse haaste on ihan jees, mutta en sitä tee koska olen aivan liian laiska semmoiseen. Nämä kysymykset sitten olikin todella mielenkiintoisia ja pisti oikeasti miettimään.

-

Lisää vielä tähän loppuun 5 tärkeää kuvaa.
Otin oikeudet omiin käsiini ja lisäsin viiden sijasta muutaman enemmän. Whoops! Nää tyypit on ne parhaimmat!


















-

Haasta vähintään viisitoista bloggaajaa tekemään tämä haaste.
Phyh. Koska olen laiska paska, haastan tähän 15 sijasta 0 bloggaajaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!