perjantai 17. kesäkuuta 2011

Maybe I, I've got those same scars, same scars to heal

Moikkaaa!

Tällä viikolla on tapahtunu ihan huippuja asioita. Joko yläkerrassa on vihdoin ja viimein tajuttu että tätä paskaa niskaan on lentänyt jo ihan tarpeeksi tai sitten ne ehkä ajattelevat että olen siitä loman tarpeessa, whatever, pääasia on se että oon super täpinöissäni!
Koska mun tukka on aivan kammottavan värinen niin saatte kuvina vähän vanhempaa matskua ja jotain random-matskua : D

+ 1. Pääsin kouluun!!! Pääsykokeissa koin pahimman kolauksen ikinä mun pääsykoe-urallani mutta jotenkin kummasti ne on valinnut just mut sinne. Omasta mielestäni haastattelu meni päin persettä, samoin työ. Äiti sanoi mulle etten sais aliarvioida itteeni + blaablaa, mutta olin 99% varma etten pääsis sinne kouluun. Mulla oli parturi-kampaaja-linjan suhteen paljon paremmat fiilikset tosin sinne en päässy sisään, mahtanee johtua siitä psykologia-testistä ... Esim. Tehtävän antona oli jatkaa lauseita ja jos jatkaa lausetta " Salainen haaveeni on ... " sanoilla " ... mennä naimisiin jääkiekkoilijan kanssa ja muuttaa hänen kanssaan Amerikkaan ja rakennuttaa kotiin mm. oma vaatehuone, sekä oma vaatehuone kengille " ( vink vink Mikko Koivu!!! ) niin ei ilmeisesti pääse sisään, joten älkää yrittäkö :D
Muutkin vastaukset tollaisissa ''vapaissa'' tehtävissä oli niin MUA ( eli tollaista ... astetta mielenkiintoisempaa juttua ), mutta ilmeisesti on suuri virhe olla tämmöinen astetta kahjompi tapaus. Luovuuden ( ja hulluuden ) pitäisi olla rikkaus! Voin kyllä sen sanoa että sen päivän pääsykokeessa olleista olin kyllä yksi parhaimmista, otin asian oikeasti vakavasti ja olin oma itseni sekä kiinnostunut alasta, tiesin työstä eniten esim. että se ei ole niin ruusuista kuin ulkopuolelle näyttää ( seisoma-työtä -> vaatii hyvän kunnon jne. ) jne ... toisin kuin jotkut jotka mielistelivät/hihittelivät/angstasivat/mutisivat hiljaisina nurkissa/yms kuin teinit yleensä, mutta silti pääsivät. Tai sitten vika oli mun naamassa, koska kaikki muut oli ns. normaaleja ... no, mitä sitä turhia murehtimaan ja katkeroitumaan, niiden menetys ;)

No okei, fail heti alkuun. Tää kuva on nyt kesäkuun laiva-reissulta :D
Kaikki muumit on laaksossa ... on on.

+ 2. Pelkäsin keikka-kesän olevan festarien/klubi-keikkojen osalta todella laaaaame, mutta sittenkin on kaikkea super-makeeta luvassa!
Esimerkkeinä ;
Päätettiin Suskin kanssa lähteä tällei kahden viikon varoitus ajalla Graspoppiin, joka on kolme päiväinen festari Belgiassa, jossa olen maininnutkin olleeni viimeksi 2009. Äiti ja iskä suostuivat ostamaan mulle lipun synttäri-lahjaks ( Mun tosiaan pitäisi rupea markkinoijaksi, osaan niin hyvin kääntää päitä :D Aion maksaa siitä osan, se oli aika tyyris ... 146 € + 4 € toimitus kuluja. Lippu oikeuttaa festari-alueelle joka päivä, leirintä-alueella majoittumisen joka yöksi festarien ajan, sekä juna-matkat eli lensitpä minne päin Belgiaa vain saat festari-lipulla matkustaa ilmaiseksi junissa ja festari-busseissa ( nää täytyyki tsekkaa ... )! Eli suhteessa Suomen festareihin huippu halpa, lennotkaan ei olleet pahan hintaiset! ). Tilattiin liput tällä viikolla ja lähtö ois sitten ens viikon torstaina!!!
Tässä muutamat mitkä on ainaki pakko tsekkaa ( suurin osa tietty eturivistä ;) ); Duff McKagan's LoadedScorpionsKornJourneyLacuna CoilBullet For My ValentineRob Zombie ja SlipKnoT!
Jotenkin huvittavaa tässä on se, että näistä bändeistä ainakin 4/8:sta oli siellä myös 2009 :D


Ira ja Simba, Graspop 2009, sunnuntai. Pääesiintyjänä Marilyn Manson, saattaako jotkut merkit viittaavan siihen? ;D


+ 3. Suunnittelin ensin että mennään Ruotsiin juhlimaan mun synttäreitä, mutta nyt saa kuitenkin rakkaat rokki-kukko-aviomieheni siellä odottaa ensi vuoteen koska Turmion Kätilöillä on keikka mun synttäri-päivänä Virgin Oilissa!!! Siistiiä, juhlin viime vuonnakin mun synttäreitä siellä missä oli TK ja olin astetta kuumempi juhla-mekossani alias mansikka-mekossa ( = love it! )!
Tämän lisäksi Charon soittaa yhden viimeisistä keikoistaan ever ( buuu! KAIKKI hyvä loppuu liian aikaisin ... ) edellis-iltana Tuskan jatko-klubilla Virgin Oilissa. Eli aika namut synttäri-kemut tulossa!


Muokkaamaton, apua! Sandelsrock 2010, Amoralin jälkeen hihhuloin teinisidukka-humalassa ympäri ämpäri kuten rakas Ben asian ilmaisi ... mäki sua.
Simba feat. mansikka-mekko + 12 km tissit.


+ 4. Pääsen vihdoin ja VIIMEIN ostamaan itselleni hiusväriä. Siis oikeesti! Oon kituuttanu ainakin viimeisen kuukauden ellei kauemmin sillä colormaskilla ja antanut tän juurikasvun vaan olla mutta asia korjaantuu vihdoin ja viimein ennen Graspoppia. Simban kesä-tukka vol. 1 on visioitu päässäni oikein meheväksi ja voin kertoa että punainen väistyy! ( Ei kokonaan, mutta osaksi ... ) ;)


Mutta mulla on myös pari ongelmaa ;


- 1. Oon ollut vuoden työttömänä, mutta nyt sain niin loistavan työ-tarjouksen että päätös koulun käymisestä vai töissä käymisestä on ihan yli-vaikea!
Kerrankin olisi työpaikka jossa mua arvostettaisiin omana itsenäni, mun tekemää työtä arvostettaisiin, olisi huippu työkaverit sekä työ josta nautin. Oon tällä hetkellä ( koko kesän ) päiväkodissa töissä tässä meidän kunnalla ja oon niin ällistynyt kun saan kuulla niin paljon positiivista palautetta! Ehdin jo melkein maatua kun tuntui tän vuoden aikana niin monesti että kukaan ei halua mua minnekkään töihin ja että kuinka ulkonäkö voi olla NIIN SUURI kysymys, kun eletään kuitenkin 2000-lukua!
Eli nyt pitää päättää sitten; koulu vai työ. Pari viikkoa aikaa ajatella ...


- 2. Mun top 10:n lemppari-bändeistä, siis niistä jotka oikeesti on niitä bändejä jotka merkkaa enemmän kuin ns. normi-bändit, ja on mulle henki ja elämä ja vittu blaablaa, ovat päättäneet keikkailla samana päivänä. Children Of Bodom Qstockissa ja Hardcore Superstar Kotkan Meripäivillä. Miten mä koskaan osaan päättää näistä kahdesta ?!?!?!?!




No THANK GOD noikin näyttää välillä siltä kuin ei olis kaikki muumit laaksossa ...


- 3. Joudun huomenna ihmisten ilmoille ja mun hiusten väri on aivan kammottava ... tai no, se voisi olla jopa jotenkin suloinen ellei mulla olisi yli kolmen sentin juurikasvua ... onneksi tämä kohta kuitenkin korjaantuu, miten -> plussien kohta 4.


Että semmosta. Kyllä se on niin että nuoruudesta pitää ottaa kaikki irti ja nauttia elämästä, festareista, kesästä jne, oli varaa tai ei tai menköön ne kaikki varat siihen! Ei niitä kuitenkaan pysty säätämään niin menköön johonkin semmoiseen mikä tekee itsensä iloiseksi :)


p.s. Pakko mainostaa! Muokkasin + ROCKHOLICC +:ia sen verta uuteen uskoon ja hyvin tuloksin ( omasta mielestäni ) että käykää tsekkaas!
Noi isot kuvat on niin paljon paremmat, ne herättää noi kuvat henkiin, tuo ne paljon paremmin esille ja antaa niille oikeutta!

p.p.s. Eikö tällä puolellakin nää isommat kuvat rokkaa enemmän kuin pienet? o.o

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!