sunnuntai 12. kesäkuuta 2011

Now hear me when I say ; I don't mind if you die, baby, please kill yourself today

Voihan lääh ja puuh sentään!
Onko edes pikkaisen kuuma! Toisaalta tosi kivaa, johan siihen ainaiseen koleaan ilmaan ehti kyllästyä ( joka taitaa olla taas edessä ... ). Mulla oli vaikka mitä suunnitelmia tälle viikonlopulle mutta jotenkin kummasti se on vain mennyt uidessa ja rannalla löhöiten ... Oops, I did it again!
Tästä tulikin huvittava keskustelu mieleeni, Graspopista vuodelta 2009. Joku nuori kaveri-porukka aikansa supisi ja lopulta poika vieressäni avasi suunsa ( keskusteluhan käytiin tietenkin englanniksi mutta kaikkien parhaaksi laitettakoon se suomeksi :D ) ;

P ; "Moi, tota, mistä päin sä oot?"
S ; "Ööö ... Suomesta, ja tää mun kaveri mun vieressä"
P ; "Käytätsä jotain valkosta puuteria?"
S ; "Öööh, en käytä ... "
P ; "Onks toi sun oikea ihonväri?"
S ; "*naurua* onhan se, mä olen luonnostani näin vaalea. Ja ei, en mä edes rusketu, palan vain."
P + koko jengi ; "O__O"

Siis joo, tuli huomattua joskus vuoooosia vuosia sitten kun minä olin nuori, että en rusketu. Palan vain tai sitten en rusketu ollenkaan. Oli tosi lohduttavaa, kun kaikki puhelivat kuinka "toi sun palaminen muuttuu vielä rusketukseks ja sit susta tulee tosi ruskee!!!" ja kiva huomata kaikkien muiden ruskettuvan mutta itse palaavan  vähitellen takaisin vampyyrin väriseksi. Mua se ei varsinaisesti edes haittaa, on kivaa olla näin kalpea tosin verisuonet näkyy tosi helposti ihon läpi enkä tykkää siitä, etenkään jaloissa :/ Eikä mua kuvota/häiritse/haittaa ruskettuneet ihmiset, paitsi jos ne muistuttavat Jessica Simpsonia, Paris Hiltonia tai 90-luvun Christina Aguileraa ;)
Päinvastoin, ootteko huomannu kuinka kuumia on takku-tukkaiset rokkarit, kun hipiä on ruskettunut ja se suorastaan kutsuu magneetin lailla tarkastelemaan lähempää täydellisesti ruskettunutta ihoa kera tatuointien ;)
Kun mun selkä paloi tuolla Graspopissa ( kiitos "muutaman" tunnin eturivi-hengailun + Mötley Crüe ) mun hiusten väriseksi, niin ymmärsin vihdoin ja viimein että mua ei ole luotu ruskettumaan, kestämään aurinkoa jos ei ole korkean suojan omaavat aurinkorasvat ihossa yms., joten siitä asti olen tietyllä lailla 'varonut'/'vältellyt' aurinkoa ja lätkässy koko naisen täyteen +50 suojakertoimista aurinkorasvaa. Erityisesti naamaa/rintakehää varjelen, koska se palaa mulla todella helposti ja saan siihen ihottumaa auringosta ( aivan liian ) helposti.
... Ja kaikkia taas varmaan kiinnosti :D

Saatiin Suskin kanssa ihan hullu idea liittyen yhteen festariin, ja jos se tosiaan onnistuu voin kertoa siitä huomenna. Apua. Ehkä uskallan taas hengittää huomenna?

Tilasin Nelly.comilta kenkiä toukokuussa, ensimmäisessä paketissa oli kolmet kengät ja yhdet kengät tuli jälki junassa. Neljästä parista kenkiä kotiin jäi kaksi paria, ja tässä esittelyssä toinen pari.
Nelly shoesin Muranga-malli, tätä saa mustana niin tämmöisenä kiiltonahkaisena kuin 'tavallisena' mattapintaisena ( nää taitaa muuten olla alessa tällä hetkellä ) .
Tekonahkaa, nyöritys edessä, vetoketju takana ja nilkkuri-malli. Oikein tukevan oloista materiaalia vaikka on tekonahkaa, ja korot tuntuvat tukevilta, malliltaanhan ne ovatkin 'tolppa'koron tapaiset :)





Shemmosta! Huomenna sitten vihdoin ja viimein luvassa teille kaikkea kivaa!
Ja toivottavasti mullekkin, hah hah.

3 kommenttia:

  1. Oo, ihanat kengät :P Pakko oli käydä kattomassa Nellyn sivuilla, mattaisinakin ois ihan jees<3

    VastaaPoista
  2. Ihanat kengät ja mä tosiaan toivoisin että mä EN ruskettuis.. oon aina varjossa ja valitan että pian rusketun apuaa xDD

    VastaaPoista
  3. Vivian ; Kiitos ^^
    Ois tosiaan, ja hyvät vielä jalassa. Tekisi mieli tilata matta-versiot itsekin! :D

    Leena ; Kiitos! Heh, sama täällä paitsi että jankutan hysteerisesti että "MÄ PALAN! MÄ PALAN!" :D

    VastaaPoista

Scream for me!