perjantai 9. maaliskuuta 2012

We are legion, the voice of Anarchy. Fight! Fighting for freedom!

Mulla on ollut tänään vapaa päivä mutten ole saanut mitään aikaiseksi, kuinka yllättävää!
Meillä oli viime viikon lopusta paljon töitä, samoin tämän viikon alusta kun piti saada mallisto valmiiksi Miltonin showroomille keskiviikoksi. Omaa työskentelyä on häirinnyt vain se että olen edelleen kipeä, pitää varmaan soittaa lääkärille aika taas ...

Mutta saimme kaikki valmiiksi keskiviikoksi, ja puolet päivästä vietimmekin showroomilla, viiden aikoihin saapui lehdistöä, bloggaajia jne. Omaa kameraa ei ollut mukana mutta työkavereiden kameroista löytyy kuvia ja julkaisen niitä kunhan saan ne käsiini :)




Mitäs muuta ... raha-asiat stressaa edelleen mutta olen saanut ne jotenkin kondikseen, luulen ainakin.
Tämä kipeänä olo ärsyttää itseäni kovin, ei oikein jaksa tehdä mitään ja tuntuu ihan vankilalta kun haluaisi tehdä kaikkea muttei vain pysty.
Salilla en ole käynyt kohta kolmeen viikkoon koska olen ollut kipeänä ja tunnetusti ei kannata silloin salille mennä. Mutta olen koittanut voimista riippuen kävellä niin paljon kuin mahdollista jne.

Mulla on pitkästä aikaa ns. muuten/yleisesti yllättävän hyvä olo, tuntuu että ei kaikki ehkä sitten olekaan niin paskaa :) *koputtaa puuta*
Ennakko-tehtävät korkea-kouluihin julkaistiin ja voihan ... perse. Ei sillä, pidän haasteista ja olen lähinnä innoissani noista tehtävistä, pitäisi jostain vain repiä aikaa noiden tekoon.

Keikka-rintamalla on hiljaista kun kaikki mua kiinnostavat bändit keikkailee ulkomailla ja ei ole oikein lentoihin varaa :( Toivottavasti tässä nyt julkastaisiin edes jotain suht' meneviä keikkoja, ettei tarvi odottaa huhtikuuhun koska silloin on taas kaikkea kivaa luvassa, kuten mm. Entwinen Suomen kiertue, mahtavaa!
Kesän ensimmäinen festari-lippu on tullut myös hankittua, nimittäin Graspopin kolmen päivän lippu YEAH!
Tänä vuonna esiintyjinä ovat mm. nämä itseäni kiinnostavat;
Guns'n'Roses - No tämä nyt vain on nähtävä kerran elämässä ... ja Axl Rosen isoakin isompi ego!
Machine Head - Ellei ole jonkun enemmän must haven kanssa päällekkäin niin ehdottomasti tsekattava.
Twisted Sister - No hei AAAAAAAAAAAA!!!
Slash - Ihan pakko nähdä! Mielenkiintoista sinällään että ovat uskaltaneet Slashin ja nykyisen  G'N'R:n samalle festarille ottaa haha ...
Trivium - En nähnyt näitä viimeksi kun olivat Suomessa ja tähän sama 'selitys' kuin MH:n.
Europe - Sama 'selitys' kuin MH:ssa.
Hatebreed - Näin nämä viimeksi vissiinkin Graspopissa -09 ja oli silloin ainakin hyvä!
Children Of Bodom - No hei ... tätä ei tarvitse edes selitellä mitenkään :P
Sebastian Bach - Ihan superhybermega must have!!!
Devil Driver - Jos sattuu olemaan sopivassa välissä, niin mikä jottei, vetivät hyvin ennen BMTH:a silloin marraskuussa.
Black Veil Brides - MUST FUCKING HAVE. AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Kuolen!
Ensiferum - No koska LAILAIHEI! Hahah!
I Killed The PromQueen - Pakko nääähdä! Tässä bändissä soittaa muuten BMTH:n Jona, sitä kautta olenkin tutustunut ... very good!

Siinäpä ne suurimmat kiinnostuksen kohteet tähän asti julkaistuista bändistä. Plus ne ISOT Breezerit joita saa viidellä eurolla Belgiasta, voihan rakkaus sentään! :P

One of the best things in the world; Jack Daniel's and shoes which kick some asses!

Ja hei, 100 lukijan raja on mennyt r-i-k-k-i! Wou, olen todella otettu. Mulla on ihan törkeen makea arvonta tulossa, odottakaahan vain ... ;)

Sellaista mulle tällä hetkellä, tässä kuvituksena vähän mun huoneen kirjahyllyä jota olen laittanut uuteen uskoon. Muutenkin olen vihdoin ja viimein alkanut tehdä tästä läävästä oman näköistäni, parempi myöhään kuin ei milloinkaan!
Tähän loppuun yksi tämän hetkisistä suosikki-biiseistä, Arch Enemyn Nemesis. Ihan tajuttoman kova! Ja hei tuo Angela ... siinä naisessa on munaa enemmän kuin esim. Metallicassa yhteensä :P

Mutta hei, mitä teille kuuluu ihanat?



Translation;

I'm doing fine except I'm still kind a ill. Not nice ... -___-
But what's up for you, dears?


And there, in the end of the post, one of my top-songs atm, Nemesin from Arch Enemy. It's just so damn good and Angela is awesome - we women just rock in metal-genre too, she's so badass that many other men-vocalists are so lame next to her! :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!