torstai 19. joulukuuta 2013

You and me were once a fairytale in love, no happily ever after, just a horrible disaster

Mun on pitänyt eilisestä lähtien kirjoittaa teille mun prinsessa-kampauksesta, mutta oon jumittunut niin pahasti Tumblriin että tämä on jo aika vakavaa. Tänäänkin olen vain ... stalkannut Tumblria, puhunut suonista ja jänteistä ( vai olikohan tää eilen ... ) ja vihdoinkin joku on mun kanssa samaa mieltä että ilman suonia ei ole tulevaisuutta, jumittanut Tumblrissa, tehnyt ruokaa, Tumblr, tehnyt pipareita ja polttanut osan, ja nyt taas Tumblr. Oikea maailma on ihan yliarvostettu, sanon minä :D






Rugbyn nipo-hotellin vessassa oli erinomainen valo, niin sai poseerata ihan rauhassa. Kuviin en ole lisännyt kuin vähän kontrastia, kerrankin tuntuu että näyttää ihan ihmiseltä!

Piti laittaa jo Manchesterin keikalle pidennykset päähän, mutta laiskuus ja kiire iskivät joten jäivät sitten seuraavaan iltaan.
Rugbyssa sitten viitsin laittaa vihdoin ja viimein nämä päähän, olen kasvattanut mun undercutin jo niin pitkäksi että siihen saa clip-onit! Onnesta hihkuin sen onnistuessa, koska nyt saan paljon tasaisemman kypärä-peruukin aikaiseksi >: D
Englanti-vaimoni Kylie oli vielä ihana ja ottanut mukaan kihartimensa, kärsivällisesti opetti mua kihartamaan sen kanssa. Loppujen lopuksi se olikin aika helppoa! Pakko saada se kiharrin, on vielä samaa merkkiä kuin mun föönikin ja pari kertaa sitä kokeiltuani en voi kuin kehua maasta taivaisiin.
Merkki on siis Remington ja se on semmoinen vähän härskin näköinen taikasauva :D

Mulla ei ollut pohjalla pidennyksissä mitään muotoilutuotteita, mitä nyt ehkä jotain lakan jämiä ja silottavaa hoitoöljyä jota laitoin huoltaessani pidennykset ennen reissua.
Pidennyksiä on muutamaa eri pituutta, muutamaa eri settiä ja muutamia "raitoja" joiden latvat ovat eri väriset. Mun mielestä tasapaksut ja pitkät hiukset näyttää ( vielä enemmän ) peruukilta, joten mua ei yhtään haittaa vaikka hiukset eivät ole kaikki saman mittaisia. On vähän enemmän eloa kun on erimittaisia ja värisiä osioita. Punaiset osat on aika lailla samaa sävyä, ne on kaikki itse värjätty vaaleista, tosin pari "raitaa" värjäsin oranssiksi latvoista. Harmi kun mulla oli vain oranssia Colormaskia niin väri ei ollut niin kirkas kuin olisin halunnut. Mustia en ole lainkaan värjännyt, ne on ostettu jo valmiiksi mustina. Kaikki nämä pidennykset olen ostanut second handina, yksi setti ja ehdottomasti huonoin, on ostettu jostain päivän diili-kamppiksesta pari vuotta sitten.
Ennen kiharrusta laitoin SexyHairin maailman parasta lämpösuojasuihketta suojaamaan pidennyksiä, sitäkin voin vaan suositella jos et pidä "märistä" lämpösuojasuihkeista. Tai ainakin mun mielestä lakkamaisen koostumuksen omaava lämpösuojasuihke on paljon parempi kuin ne perus märän pinnan jättävät.
Sen kummemmista muotoilutuotteista huolimatta, kiharat pysyivät erittäin hyvinä koko illan sekoilun ja moshaamisen jäljiltä. Pidin pidennyksiä päässä koko loppu matkan, laitoin suihkun jälkeen takaisin päähän, harjasin kiharat auki ja silti ne pysyivät erinomaisesti koko loppu matkan ajan eli noin neljä päivää. Mielestäni ne vain paranivat matkan loppua kohden, niistä tuli vähän rennomman oloiset. Ihastuin niin palavasti siihen taikasauvaan, että se on yksinkertaisesti vain hankittava tähän talouteen, maksoi mitä maksoi!
Uskon myös että tähän omaan kuontaloon ilman pidennyksiäkin saa sillä kivaa vaihtelua, olen jotenkin niin lopen kyllästynyt taas vaihteeksi siihen perus piikki-suoraan lookkiin.

Kiharoiden valmistuessa olin niin onnellinen ja tyytyväinen pitkästä aikaa ulkonäkööni! Ihan prinsessa olo :D


... ja "prinsessalta" näköjään olen koko illan näyttänytkin :D


P.s. Sori en voinut vastustaa!!! :




"Mmmm I kind a sure Simba liked those clips ..." "Yeah, me too"
"Damn, we rock, let's kidnap her!"

 My reaction ;
Damn you Lee Pace and Luke Evans!!!
p.s. I CAN'T WAIT!



Translation ;

I was supposed to write this post aaaages ago ... I mean, yesterday, but I found myself from Tumblr and drooling all over because of the funnyness, crazyness and hotness what I found from there.
Today I have been very creative also, have been stucking in Tumblr, talking about Tumblr-stuff in Fejsbuuk, more stucking in Tumblr, making some food, Tumblr, making some gingerbreads ( I burned few of them ahaha ) and now a bit more stucking in Tumblr.
Real world is so overrated! All HAIL TO THE TUMBLR!

There were amazing light in Rugby's hotel, so I got nice pictures of me and my curls! All I need to fix in these were a bit more contrast, I think they turn out pretty well?

My dear UK-wife Kylie helped me with these curls, all credit go to her and her magic wand haha!
Seriously, it's amazing and even I who are pretty dumb and lazy to learn new tricks, enjoyed it. So easy and quick way to make you look like a damn princess! Currrrly bitch.
I really felt myself pretty ok from outside too in a long time, which is sometimes pretty nice ... when you feel yourself mostly horrible as a fugly ... frog, is nice to feel yourself as a princess. Though the last photo maybe tell what I really looked like on that night :D Damn!

P.s. Oh and I couldn't help myself with the end of this post. Too much hotness, I have to show what is burrrrrrrrning miiii!
Love love love love Lee Pace and Luke Evans. Gonna meet those sexy laaaaadies in 2014, that's a promise for myself.

2 kommenttia:

Scream for me!