lauantai 20. marraskuuta 2010

Can I die with you so that we could never grow old?

Sunnuntaina (14.11.) oli pitkään, PITKÄÄN odotettu päivä.
Nimittäin Bullet For My Valentinen keikka, jonne itsehän jonotin sen noin 24 tuntia ^^ (= olen hullu, I know, eturiviin pääsee jos tulee tuntia aikaisemminn - I know, fuckers, mutta a) mua EI kiinnosta, b) jonotus on kivaa ja harvinaisen hyvää (krhm) läppää siellä lentää, ja c) mua ei kannata ruveta etuilemaan jonossa, ihan vaa tiedoksi, mulle ei siellä ryppyillä, et jos tuut tuntii aikasemmin älä koita onneas tai saat samat huudot ku jotkut vitun ruotsalaiset huorat SlipKnoTin Treen keikan -08 jonossa. Olen erittäin mukava ihminen silti! Pakko vähä kovistella, muhahah)

Kerrankin kaikki toimi ja pääsin kuin pääsinkin ensimmäisenä ovista sisään ja ensimmäisenä kentän ovista sisää ja ensimmäisenä eturivi-aitaan kiinni. En mä taidakkaan ihan paskassa kunnossa olla :D
Mikäs siinä olessa IHAN keskellä eturivissä, suoraan Mattin edessä. (No voi hyvänen aika, onhan teidän nyt myönnettävä että se on yhtä kuuma kuin aurinko, kuumempi!)

Eturivi-herutus, naurettiinkin että tää kuva näyttää iha joltai pyjama-bileet kuvalta :D No, kukin tyylillään!

Suski ja Simba feat. linssiluteet :)

Lämppäriksi ei sitten ikinä päätynytkään Escape The Fate (nfasp894y29756wshp0!!!murr) vaan suomalainen The Man-Eating Tree. Se oli ihan jees, paitsi että joka biisi kuulosti ihan samalta :D Laulajalla oli kyllä hyvä ääni jne jne, paitsi meitä vähän nauratti sen Tarja Turunen-liikkeet, miespuolinen Tarja Turunen tässä MOI.

Mut sitten oli thank god BFMV:n vuoro ja käytännössä katsoen mä sekosin jo TAAS kun kamoja alettiin roudata. En vaan pysty handlaamaan itteeni :D Ja hei tBB! Oh, love ...


"Terve terve, kuis panee?"

Lick it up, MATT!


Hei, nimeni on (matami)-Matt ja tykkään kyyläillä mm sua.

Emo-Matt. Paljon sydämiä tähän.

Padge-beibi ^^

"Moi, mun seuraava jobi on ruveta Simban personal traineriks, cheers!"

Tiesittekö että Matt Tuck osallistui myös Nenäpäivään? ;D

Moose feat Matt

Jaujaujaujaujau-Jay! Vois lopettaa sen duracell-pupuilun että sais kuvia :D

Biisi-lista oli ihan ÄLYTTÖMÄN hyvä! Tässä biisejä, ei oo järjestyksessä, eka biisi ja sitten miltä levyltä, ihan vaan sen takia että niinkuin huomaa, oli tosi paljon ekalta, The Poison-levyltä, ihan parasta! En ole täysin varma että onko tässä kaikki biisit, mä en IKINÄ muista biisien järjestyksiä/kaikkia biisejä, tosin yleensä saan napattua biisi-listan, ni ei tarvi niiden ongelmien kanssa kamppailla (;D) ;

Tears Don't Fall (The Poison)
All The Things I Hate (The Poison)
Hand Of Blood (The Poison)
Suffocating Under Words Of Sorrow (What I Can Do) (The Poison)
Scream Aim Fire (Scream Aim Fire)
Eye Of The Storm (Scream Aim Fire)
Waking The Demon (Scream Aim Fire)
Say Goodnight (Scream Aim Fire) !!!!!!!!!!!!!
Fever (Fever)
Your Betrayal (Fever)
The Last Fight (Fever)

Saisivat kyllä joskus soittaa The Endin (The Poison), koska se on niin kaunis ja rujo biisi samalla! No ei mulla ois sitäkään vastaan mitään, että soittaisivat kaikki kolme levyä ja kaikki biisit :D No, AINA SAA HAAVEILLA.

Ja sitten pakko avautua yhdestä asiasta. Jos sinä ihminen siellä, luulet tietäväsi minun pään sisäiset ajatukset/kokemani asiat/tietävän elämästäni enemmän kuin minä itse/you name it, niin voisitko nyt ystävällisesti vain jättää mun arvostelemisen rauhaan ja vaikka katkaista sen katkeran/kateellisen kielesi? (turha toivo, mutta aina voi yrittää)
Todellakin siis oon vaan BFMV-Voice-ihku, sori nyt vaan mutta mä tiedän niiltä muitakin kuin All These Things I Hate, Scream Aim Fire ja Fever (kiitos Voice ja NRJ) biisit :D
Kyllä sitä kuulee MUUTAMAN muunkin biisin jos on kuunnellut näitä ihan uransa alusta asti, d4444.
Nii ja se ei periaatteessa ole mun vika että tyypit tunnistaa/jne mut, teeppä säki jotain asioiden että saat rispektiä/yms, äläkä levittele asioita joista et tiedä mitään, KIITOS. Minkäs mä nyt sille voin että mun elämä on vaan miljoona kertaa mielenkiintoisempaa ja parempaa kuin sun ;)
En nyt jaksa enempää avautuu :D

Oli hubaa, parin viikon päästä uudestaa ^^

p.s. Nyt varmasti sain jonkun hirveän bitchin leiman otsaani, mutta onneksi minä itse ja ystäväni tietää millainen oikeasti oon.
Sarkasmi ja (piilo)vittuilu nyt vaan ovat rakkaat harrastukseni. Ja se joka leikkiin lähtee, leikin kestäköön ;)

2 kommenttia:

  1. Mut Sinna, The Man-eating treessä on IHAANA-Janne!! :D
    Ja mun silmään Mattissa ja Villessä on samoja piirteitä. WTF?
    Mutta kuvat on taas upeita ja kuuleman mukaan keikkakin. Pitää ehkäpä itse joskus kokea moinen :)

    VastaaPoista
  2. Lumira : No oisitpa nähny mun ilmeen kun näin KUKA sinne lavalle käveli :DDD
    Hmm .. on niissä ehkä ihan MAKSIMAALISEN VÄHÄN, mun silmiin ei, mutta who knows :D
    Kiitti ja joo, oli ihan muhevan mehevän hyvä keikka! Suosittelen katsastamaan ;)

    VastaaPoista

Scream for me!