perjantai 5. marraskuuta 2010

You need a timekiller and you don't understand, I am like quicksand, lick it from my hand

Holá!

Ikävä tuottaa teille kaikille pettymys, mutta kyllä, olen edelleenkin hengissä :)
Alotellaan postaukset tuolta menneisyydestä, että pysytään järjestyksessä.
Btw, musta on äärettömän ärsyttävää jos joku kirjoittaa sikin sokin :D No mutta, kukin tyylillään.

Joten, tässäpä vähän kuvia sieltä Project Pitchforkin ( 22.10. ) keikalta, jonne suunnattiin ihanan Mystiksen kanssa myöhässä. Mutta väliäkös sillä, koska bileethän alkoivat kun me tulimme paikalle ;)

Ignooratkaa mun emo-huppari. Se oli päällä näissä kuvissa vain siksi että en jaksanut riisua sitä (OMG! Ennenkuulumatonta!) ja oli kylmä. Siis otin mä sen itse keikalla pois, hell yeah, en mä nyt ihan niin pimee sentäs ole ;)
Naamani oli aika perus, meikkasin jo kotona ja ehdin pulata naaman kanssa tovin jos toisenkin, koska halusin käyttää bussi-matkan siidereistä nauttimiseen. Asiat tärkeysjärjestykseen, hei.


Silmä(t). Ennen glitter-paskoja ja irtoripsiä.


Korukasa - Lindex, Morticia, Backstreet
Huppari (iimou) - GT
Bikinit - GT
^ toppi alla - H&M
Vyö - Saksasta
Hame - H&M
Käsiraudat - random
Huivi - random
Kengät - Duffy

Ei kamppi-teinit, vaan kamppi-mammat ;D

Mystis + siideri + Simba = uuh!

Ja sitten vähän kuvia keikalta. Bändin musiikkia olin ennestään kuunnellut, mutta myönnetään että sen kummemmin en ollut bändiin vielä tutustunut. Ja keikan nähtyä voin sanoa että Ou Mai Gaad. Pitkään aikaan en ole törmännyt hyviin industrial henkisiin bändiin, kaikki on vaan sitä samaa jumputusta. Mutta tämä! Halleluja! Suosittelen! Oon aina tykänny siitä että musiikissa lauletaan puhtaasti ja ärjyen, se vaan TOIMII. Niin ja ei sekään asiaa huononna että laulaja on aika hottis ;D

Yeah, I can marry you ....


Mystis tanssahtelee! <3


Siis, me tungettiin varman parin ekan biisin jälkeen eturiviin kera tissiemme, noh, katsokaa itse. Olen erittäin helposti vietävissä jos kyseessä on saksalaisia, irstaita miehiä ... ja nyt Emma, shhh ;D
Lopulta keikka päättyi siihen että me ja muutama muu, löysivät itsensä lavalta tanssimasta!

Tytsyt astetta muikeempina keikalla ;)

Oli kyllä ihan HUIPPU hyvä keikka, näytin varmaan koko keikan ajan näiden ilmeiden sekoitukselta ; O__O + *__* ... Mystis oli ihan parasta keikka-seuraa ja ärsyttää niin kovin että en pääse hänen kanssaan katsomaan AB:iä 15.pv, mutta toivon mukaan Disturbed ja Papa Roach lohduttaa mua >:)

Uudestaan! Uudestaan... ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!