tiistai 9. marraskuuta 2010

She's got the eyes of a panther

... paremminkin "she's got the eyes of a leopard" :D

Olin tosiaan viime vkl ENSIMMÄISTÄ kertaa ehkä hmmm kuukauteen (?) kotona koko vkl, joten oli aikaa kuvailla ja sen semmoista. Lauantaina alkoi kyllä jo vieroitusoireet "mitämissääähpakkopäästääähuloskeikallewhatevertekeejotaintyhmäähilluukavereidenkans" ... ikuinen Peter Pan-syndrooma. How sad!
Miauuu!



Lip Servicen liivi, onkos se nyt siitä Nuclear Apox-mallistosta? Vai mistä? Whatever, just nyt ei jaksa muistaa. Maiju tämän mulle antoi (?!), innolla odotan mitä haluaa lunnaiksi ;D


Järkky paita Huuto.netistä. Siitä kuoriutuu vielä "joutsen", kunhan pääsen siihen käsiksi, muhahah. 2 € ?


Robinhood, my secret lover.
Pakko käydä hakemassa ne "oikean leopardin" väriset leggarit kanssa. Yay! 11,90 €



Punaista leopardia, mun lempparia! Huuto.netistä. 8 € ?


Panta Seppälästä. 2,95 €



Nää on NE kengät, joihin annoin rahat ilman että olin nähnyt/sovittanut näitä. Eräs hyvä ystäväni, Mirvaseni, oli työharjoittelussa jossain (no sori, en muista!) Kuopiolaisessa kenkä-liikkeessä ja näitä oli siellä tarjouksessa. Ollaan ihan samiXii nyt! 19,00 € ?

Ja loppu kevennys!

Okei, olen aikamoinen magneetti keikoilla, mutta tämä yllätti ihan itsenikin ;D
Hähähähä, en kestä, yks löyty mun SELÄSTÄ!
Voi voi voi ... jospa magnetisoisin sen Jocken ens kerralla mukaani ... tai Makken ... molemmat ... ;)

3 kommenttia:

  1. you are invited to follow my blog

    VastaaPoista
  2. Vau, tuo lipparin liivi on todella kaunis! :) En ookkaan tainnut nähdä tuota liiviä aiemmin missään ^^

    VastaaPoista
  3. Vivian : Kkiitos paljon! :)
    Noh, onneksi törmäsit nyt ;D Mäkin olen siihen enimmäkseen Huuto.netissä tai ihan vaan Lipparin sivuilla törmännyt :) Ja tervetuloa lukijaksi!

    VastaaPoista

Scream for me!