sunnuntai 3. lokakuuta 2010

Time for some chance, baby?

Hmm. Olen tässä jo jonkun aikaa pohtinut blogin nimeä.

Ja olen aikeissa vaihtaa sen, mahdollisesti. Ehkä vain sanan, muutaman sanan, tai kokonaan. Nimi ei nimittäin periaatteessa enää tällä hetkellä niin tunnu 'minulta'. Bloggailun alussa nimi tuntui hyvinkin iskevältä, mutta nyt ... en tiedä saako kukaan kiinni pointista, mitä yritän sanoa.
Tämän nimisiä blogeja tai tämän tyylisiä, on suht paljon. Haluan ihan uniikin ja minun näköisen blogin nimen. En yritä sanoa että joku matkisi minua ja minä keksin tämän ekana jne. Aika säälittäväähän se olisi, koska itsekin varastin nimen - Children of Bodomin cover-levyn nimestä ;D

Saa nähdä miten käy. Yksi nimi on kytenyt jo hetken aikaa, mutta katsellaan .. Nimen vaihdoksen myötä joitain muitakin pieniä muutoksia saattanee olla luvassa ;) Ehkäpä joku päivä jaksan raahata luuni pidemmäksi aikaa koneen ääreen, niin saan tehtyä kaiken, mitä suunnitelmissa on!

Ei, ei pelkoa, en ole kääntymässä Justin Bieber-ihkuksi enkä mitään muutakaan :D

Hauskaa sunnuntaita kaikille, meeeoooow!

(Tämä oli tämmöinen pieni hengähdys-tauko, ettette ole ihan kurkkua myöten täynnä Ruotsi-höpinöitä ;D)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!