keskiviikko 20. lokakuuta 2010

Are you happy being blind?

Päätin just, että aloitan pari projektia. Kyllä, aika on tullut! :D

Möhömaha kuntoon -
Ikuisuus-projekti, josta voitaisiin nyt vihdoinkin tehdä loppu. I'm sick of this shit!

Hiukset kuntoon -
Aion kiinnittää entistä enemmän huomiota hiusten huoltoon. Tupeeraaminen, niin kuin me kaikki tiedämme, kuluttaa hiusta paljon, ja niistä on siis pidettävä hellää huolta ...

Naama ( + kroppa) kuntoon -
Pakko on ruveta myös entistä enemmän kasvojen (sekä vartalon) hoitoon kiinnittämään huomiota. Ainakin säiden kylmentyessä mun iho alkaa kuivumaan todella salakavalasti, enkä mä halua herätä jonain aamuna korppuna :S

Kynnet kuntoon -
Mun omat kynnet on oikea murhe näytelmä, kerta kaikkisesti kamalat. Ne ehkä pysyy hienoina muutaman päivän ja sitten ne onkin ihan viturallaan. En vaan tykkää niistä :D
Eli jtn tekokynttä sormiin ja vähän äkkiä ... heh.

Vaatekaapin siivous -
Olen köyhä ja lopen kyllästynyt siihen, että kaapissani majailee rättejä, joita en käytä!

Laskujen maksaminen -
No hei blaah. Mutta pakkohan se on!

Semmosta. Kellään muulla projektia/projekteja menossa?

Tämä postaus piti itseasiassa olla mun uusimmista löydöistä, mutta ei ne näyttäneet miltään mun huoneen valaistuksessa ... koitan ottaa luonnon valossa huomenna :)

Ja tähän loppuun, tän päivän treenin musat! (voi olla et nää säilyy aika pitkään, toimi meinaan hyvin ... )
Treeni kesti sen +/- 45min, ja liikkeet oli suurin osa niitä, mitä tehdään bodypumpissa, ja sitten joitain randomeja kanssa.

lämmittely - Mötley Crüe - Dr. Feelgood
rintalihakset - Hardcore Superstars - Bag On Your Head
jalkalihakset - Rammstein - Mann Gegen Mann
selkälihakset - Crashdïet - Breakin' The Chainz
käsilihakset - Crashdïet - I Don't Care, Sebastian Bach feat. Axl Rose - Stuck  Inside
vatsalihakset - Crashdïet - In The Raw, Hardcore Superstars - We Don't Celebrate On Sundays
loppu venyttely  Bullet For My Valentine - The End

Semmosta. Suosittelen kuuntelemaan nuo biisit, potkii oikein kivasti munille, hah hah. Jos sitä huomenna saisi sitten ihan kuvallistakin postausta!

p.s. Toivotan tervetulleeksi tähän freak show'n kaikki uudet lukijat :)

3 kommenttia:

  1. Mulla on kans projektina kasvattaa hiuksia, saada kroppa takas kuntoon, että kehtas näytelläkin itseään jajaja.. siivousta kans täällä. Liikaa kaikkea roinaa mitä ei tarvii. Hei pistäs tän sit postausta jutuist mitä et tarvii, jos mä löytäisin jotain käyttökelposta itselleni <3

    VastaaPoista
  2. Emma : Ähhhh, projekti P! Se on niin itsestäänselvyys ettei sitä edes tarvi mainita. Missä mun prinssi on?

    Leena : Nonni, tsemppiä! :)
    Juuh laittelen, nyt vihdoin ja viimein kun olen back in business, hah hah ;)

    VastaaPoista

Scream for me!