tiistai 5. lokakuuta 2010

When the other people talk all over my shit, can you hold my crazy as I go?

No eipä ole onnella siunattu mun alkavaa viikkoa.

Eilinen nyt oli perus ärrin murrin-maanantai mutta tänään ei skootteri käynnistynyt -> Simba tytsy ei päässyt töihin. Siis, eihän se nyt haudan vakava asia ole, I KNOW, mutta joskus vaan säikähdän/panikoin/you name it asioita enemmän, kuin tarvisi. Kuvittelen että tää nyt on niin mun loppuni tms. Vaatii suuria ponnisteluja saada itsensä aluksikin lopettamaan itkeminen, ja koittaa rauhoittaa hengitys.. Liikaa stressiä? Väsymystä? En tiedä, mielestäni tämmöistä sattuu silloin tällöin riippumatta noista asioista, kun annan itseni viedä sen 'tilan rajan yli'. Kuulostaapas taas tervejärkiseltä, mutta onko kellään muulla ikinä tämmöistä? :D

Täytyy yrittää tässä jotenkin valmistautua huomiseen ja yli-huomiseen!
Me nimittäin lähdetään sinne Ruotsiin, SwedenRock-risteilylle. Okei, myönnän, että oon varmaan tiedostamattani stressannut sitä ihan kiitettävästi ... minä, ja minun vaikea mieleni.
Ehkä täältä suosta noustaan ja jaksetaan pitää hauskaa.
Nyt on taas päällä tämä kausi ''yhyy oon läski, näytän ihan shaisselta 24/7, en osaa mitään, en ansaitse mitään, kaikki karsastaa mua jne". Murr.
Toivottavasti oikeasti ryhdistäydyn, edes matka-seurani takia ettei niiden tarvi kattella mun yrmyistä naamaani ja hei, olenhan menossa katsomaan yhtä lemppari-bändiäni! SIMBA, WAKE UP!?!?

Hardcore Superstars

Muita cruisella esiintyviä on Tiamat, Nifelheim, Grand Magus, Alien sekä Dio Tribute.


Into Debauchery video

HardCore SuperStar |

Pahoittelet kun tämä oli nyt tämmöisen angsti-Simban tilitys. Shit happens :D Piristäkää mua.

" So fuck hypocrisy and fuck you too!
Say one, more word, I double dare you (bring it on)
It's my world, you're in it, it'll take you down in a minute
You can alter your look, diversify your rage.
But the truth seems like a bitch slap in your face!


When you look at me, what do you see?
Another trophy, a living fucking dead beat
Close your eyes, take a step with me
You're gone but it's not too late "
Children Of Bodom - In Your Face

p.s. rockholicc-päivitetty! Kaikki COBin ystävät klik klik!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!