tiistai 7. joulukuuta 2010

I am a God of lust and pain

Päätin tulla tänne nyhväämään koska tajusin tänään vasta kuuden aikoihin että on TIISTAI, eikä koko päivän persuksissa poltellut Täydelliset Naiset tulekkaan telkkarista! Ahdulfgwfgwllöaö, prkl, mä odotin sitä oikeesti koko päivän! Ei auta muuta kuin itkeä :D

Pakko esitellä tämmöisen random-postauksen yhteydessä Maijun hieno koppalakki, ja nyt Maiju voi sitten lopettaa tän lukemisen (:D), ajattelin meinaan nyysäistä ton lakin siltä ... shhh, ei saa kertoa ;)

Oompas mä kiltin näköinen ... "don't believe these angel eyes" haha ...

Siis ihan vaan näin btw, vaikka tuskin olen ainut, niin mulla on kyllä jonkin sortin (pahemman luokan semmoinen) fetissi uniformuihin/armeija-sälään ... Saksassa, siis Wackenissa, oli muutama koju jossa oli vielä aitoa tavaraa (no leimatkaa mut vielä natsiksikin, jee :D) ja olin ihan into piukeena :D Njaa, ei siitä sen enempää, kaikki kuitenkin tietää mistä mä vingun!

Tukanlaittoa vol miljoona ...

Näin mä laitan tukkaa :D Voin joskus tehdä tarkemman postauksen jos ketään kiinnostaa ...
Mutta siis joo, eiku keesi kehiin ja siitä latistamaan mielen mukaan, ja hei, Proffs Super Extra Strong (se lila, ja siis hiuslakka jos joku ei tiennyt) ja voilá, tukka pysyy pystyssä! I promise.
Okei, toi on kyllä aika surkea keesi, mutta en jaksanu tupeeraa ...

See you suckers, fuck you fuckers :)

2 kommenttia:

  1. Oott superhottis<3 Hei pistin sulle moneyyy... Ja en ollut näköjään ainut joka meni päivis sekasin, mäki luulin tiistaina et on maanantai ja mökötin koko päivän et missasin Täydelliset naiset. Noh, en ois kyllä pystyny kunnol kattomaankaan, mutta ois ees kuunnellu mitä tapahtuu.. nyyhh...

    VastaaPoista
  2. Kiitos <3
    Okei, kiitos! Vastailen sun viestiin asap :)
    Niimpä! Täykkärit ois niin pelastanut vähän huonon päivän :/ No ens kerralla sitten!

    VastaaPoista

Scream for me!