lauantai 25. joulukuuta 2010

See it, want it, own it

Huh huh, oon syönyt nyt joulu-ruokia niin paljon että varmaan ratkean kohta liitoksistani ... najs.

Kuvailin eilen samalla kun siivosin niin juttuja mitä löysin alesta 22. päivä, heti piti tuhlata rahansa kun alennusmyynnit alkoi!
Mulla oli vika työpäivä Seppälässä siis 22.päivä ja tottakai järkevä ihminen ostaa silloin kun vielä saa henksu-aleja, right?



Vaikka oon hengannut Jim&Jillin läheisyydessä kesästä saakka, niin kävin siellä ekaa kertaa tänään. Sieltä kyllä enimmäkseen löytyy vaan jotain pissis/fruittari-kamaa, mutta löysin mä sieltä tämän (teko)nahka-minarin, oon ehkä omistanu Stockerin vaatteita viimeks ... ala- tai ylä-asteella :D
Anygays, femman verran maksoi.



Queen Of Darknessin musta (teko)nahka-minari löytyi vihdoin ja viimein Huuto.netistä, oon kuolaillu sitä ties kuinka monta vuotta ... ja minähän en tommosesta roiskeläpästä suostu maksamaan jotain +/- 50e.
Ohan se joo aika lyhyt, mutta ainakin baarissa ihmiset saa samantien selville millaset alushousut mulla milloinkin on :D
Maksoin tästä postareineen about 30e.

Pituus-ero :'D



Vähä ripsiä Seppälästä, ja hinnat näkyykin paketeissa.


Koska oon tr00-rökkenröll tsirbula, rakastan ketjuja, kaikki värit käy paitsi kulta :D
Näitä saa Seppälästä kahdella eurolla, käykää kiinni jos mielitte.


Vyötärö-vyö Seppälästä (surprisee ...), tosin nämä nykyajan teinithän käyttää näitä lähinnä kohottomassa olematonta rinta varustustaan ... en tiennytkään että vyötärö on nykyään tissien alla, pretty interesting ... Anygays, tää oli 7,95e, normi hintainen. Saa kaikissa sateenkaaren väreissä :D


Viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä uusin Soundi-lehti.
En osta nykyään paljon lehtiä, silloin tällöin Metal Hammerin, Orkuksen tai jotain muuta erikoisempia musa/muoti/ug-lehtiä. Mutta nyt kannessa komeili COBn AleKSi Laiho (aijaijai, en kestä että sanoin Allua AleKSiksi baarissa) ja Nikki Sixxistä, My Chemical Romancesta, Avenged Sevenfoldista sekä HCSSstä löyty kans juttua, joten ihan kelpo lehti.
Silti mua ärsyttää että Soundissa on usein jotain mukamasniinerilaistenjataiteilijamaisten artistien ja bändien haastatteluja tms. EVVK :D

Niin, tulevasta, ens vuodesta ... mulla ei ole hajuakaan mitä tekis, paitsi sen että rockstaran elämä jatkukoon! ;D
No joo, haluaisin johonkin ompelimoon tms töihin, ei tossa syksyn koulu-haussa ollut mitään mua sytyttävää alaa. Keväällä sitten koitan olla missaamatta koulu-hakua, ettei käy niin ohrasesti ku viimeks ... hups.

Joulu-lahjoja voin kuvailla vaikka huomenna ... tänään muuten tuli uusin Narnia ensi-iltaan teattereihin! Mä meen kattoo sen heti ens viikolla :P
Kirja on heti kakkosena mun suosikeissa TSHn jälkeen ja ei ne leffatkaan huonoja ole. Mi laiks.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!