keskiviikko 22. joulukuuta 2010

One more time, one night together

Oltiin lauantaina Reckless Loven vikalla keikalla Suomessa vuonna 2010!

Keikka paikkana toimi Dante's, valitettavasti, tänä päivänä en yksinkertaisesti pidä kys. baarista yhtään, ei niinkään sen baarin takia vaan ihmisten mitä siellä käy -> kaikki katsovat sua ilmeellä "ja kukas vittu sinä oikein kuvittelet olevas?!" ... eipä siinä muuta tarvi sanoa, inhoan tommoista, onneks mun vakkari mestassa ei ole tommosta! Tai sit oon aina siellä ihan kuutamolla etten tajua mistään mitään, mutta silti, mikä hemmetin ongelma ihmisillä on ...
Ja koska paasataan nyt tähän alkuun, NIIN, en tiennytkään olevani näin feimi Suomessa.

Semmoinen ihan pienen pieni info kaikille -
Ensimmäiseksi, ehkä ei kannata tulla baari-keikalle (tai ylipäätänsä keikoille ollenkaan), jos ei ymmärrä että joku saa tulla sun taakse seisomaan (ei tönimään, korkeintaan silloin kun SINUN kaverisi tunkevat sieltä vaikka antaa niille tietä) ja kukaan ei pakota sua kuuntelemaan toisten paskoja juttuja ja varsinkaan, jos et ymmärrä niiden olevan vitsiä/sarkasmia.
(Siis, kyllä oltiin ihan tosissamme kun sanottiin "Onks täällä ketään muuta ku me jotka ties bändin ennen Salkkareita?!" , ei kato tarvi kaikkea ottaa niin vakavasti!)
Niin ja hei, keikoille saa tulla kuka vaan ja jos tilaa tulee keskelle almost eturiviin, niin kyllä siihen saa mennä vaikket haluaisikaan, srrrry.
Toisekseen, toisten huorittelu vain sen takia, että ne seisoo sun kaverin takanas on aika vitun säälittävää/huvittavaa. Niin joo, ehkä syynä olikin se että moikattiin kaveriamme joka ei edes seisonut sun vieressä, mutta se mitä ilmeisemmin sua ärsytti? Mutta kato, muillakin on kavereita, kun vaan sulla/teillä :(
Kolmanneksi, ikävä kertoa semmoinen totuus että your not the only one yleisössä, bändiläiset ehkä tunnistaa MUITAKIN (yhyy, kyynel), mutta toki siitä(kin) pitää heti alkaa paskaa jauhamaan keikan aikana. On se hienoa että me ollaan niin IHANIA, että keskittyy ennemmin keikalla paskan puhumiseen meistä kuin keikan seuraamiseen ... hmm. NIIN.
Neljänneksi, jos ollaan baarissa ja jutellaan bändiläiselle ja tulet siihen avautumaan jotain negatiivistä meistä sille, varsinkin kun me seisotaan vieressä ja keskeytät meidän jutun sen kanssa (ota vuoronumero, hähää!), on vasta aika HELVETIN SÄÄLITTÄVÄÄ/HUVITTAVAA.
Jos on jotain sanottavaa tai joku vitun ongelma, niin sen voi tulla toki sanomaan päin naamaa. Mutta se taitaa olla ihan ylivoimaista, ja ihan vaan tiedoksi, että ei se paskan puhuminen oikein auttanut ;)

Kaikista naurettavintahan tässä on se, että meistä kukaan ei tunnistanu ketä kyseiset ämmät olivat, ei muistaaksemme olla ikinä keikoilla nähty/kiinnitetty huomiota, ja silti saadaan paskaa niskaamme, pitäskö tästä olla jo otettu, ollaan ne feimit punapää-huorrrrrrrrrrrrrrat :D
Get a life ja silleen ...
(jos mä tän kirjotuksen myötä saan jonkun bitchin leiman otsaani (enks mä ookkaa enää huorrrra? SIISTII!) niin ei voi ku nauraa ... entistä enemmän! Eikä kantsi harkita sitä turpaan vetoakaan/hakkaamista, oon sen verta läski ettei tunnu missään ... menkää siis viiltelemään niillä villasukilla!)

Ja hei, mä voin tietty olla ihan väärässä, ehkä ne vaan tunnustikin toisilleen rakkauttaan meitä kohtaan ja oon nyt ihan vitun lol koska avaudun tästä julkisesti ja vielä BLOGISSA.
Niin no tota joo, aluksikin mä kirjotan mitä paskaa mä ikinä haluan MUN BLOGISSA ja toisekseen, jos joku huorittelee mua/mun kavereita baarissa, niin se(kin) on JULKINEN paikka, niin en tajua mitä eroa blogilla on. Täällä ei vaan kukaan ördää humalassa ... paitsi minä :)
Toki jos tässä on joku väärinkäsitys, niin antaa kuulua vaan.

No mutta, se siitä, mä en oo niin typerä että tuhlaisin elämääni toisten ihmisten miettimiseen sekuntia kauempaa, niin mennääs itse asiaan!

Maiju saapui kaukaa jälleen Stadiin ja sitten minä ja Ira otettiin nokka kohti keskustaa myös ja sitten oli taas astetta levottompaa läppää ja Simba antoi luovuutensa kukkia ;

Píérré Von Sixx

Are U talking to ME?!

Ja joo, kyllä mä sitten vastahakoisesti pesin noi meikit pois, vaikka eihän sitä todellista minäänsä saisi piilottaa ... Anygays, ennen keikkaa ei otettu kuvia mutta tässä vähän fotoja RL:stä!


Ota jo se kuva, en jaksa enää posettaa...

Onks siel ketää?!

Sex will heal. Amen.



Kapteeni Maxx

Btw Olli, ollaan ihan samiksia, mulla on samat glassesit ...


Jos mä vaan pidän pepsodenttii päällä ni ei kukaa huomaa et soitat väärin ...


Kiiiitooooos!

Oli ihan huippu keikka!!! Pompin melkein koko keikan +9cm korkkareilla, eikä tuntunu missään, samoilla koroilla ja jaloilla sheikattiin loppu-ilta Bäkkärissä ;D

Keikan jälkeen näytän mm. hemaisevalta

2/10:stä tekokynnestä? Check! (oikeesti ennen nukkumaan menoa huomasin että yhteensä viis tai kuus oli viel kiinni :D)

Tosiaan, siirryttiin loppu-illaksi Bäkkäriin, of course, sitä paitsi koko hemmetin Dante's oli ihan kuollut kun kaikki sieltä lähti ... Sinne on kuulemma tulossa remontti, saas nähä miten käy.


Jou, oon rokkistara!



Eikä bileet lauantaihin loppuneet, koska maanantaina oli "Where the #$&% IS SANTA? XMAS MAYHEM!!!" -häppeninki ja no joo ... voitte vaan arvata kuinka kivaa oli kun Jussi69 tarjosi juomat!
Kiitti uudet ja vanhat kaverit, oliko ees helvetin kivaa ... vaikka mtn en muista :D

p.s. Tänään alko L-O-M-A!

7 kommenttia:

  1. Dantes muuttaa nimeä ja koko konserni muuttuu :D Mä tiedän tämän koska olen töissä firmassa joka on dantesista vastuussa :D

    VastaaPoista
  2. Omnomnom mitä kuvia!
    Harkitsin itekin tuonne lähtemistä, mutta en sitten ikinä päätynyt keikalle, mikä harmittaa suuresti. Ens vuonna sit :D

    Arvaa muuten repeilinkö tuolle alkuavautumiselle? Se on niin huvittavaa, kun jotkut luulee olevansa muiden yläpuolella ja jos kosket tai oot liian lähellä niin oot heti bitch :D

    VastaaPoista
  3. Oon Kuopiosta alun perin kotoisin eli meikä tietää Reckless Loven ennen Salkkareita! ;D No eiku. Oho, onpas ollut epäkohteliasta käyttäytymistä Dantesissa, eipä olisi uskonut. Se on kantispaikkani enkä ole koskaan siellä joutunut mihinkään kahnauksiin. Tosin saattaa olla, että riippuu myös vähän bändistä asiakaskunta, ehkä siellä oli sitten vain muutama kusipääteini liikaa. Olen surullinen tuosta että Dantes muuttuu, tapasin nykyisen poikaystäväni siellä ja muitakin muistoja aivan tuhoton määrä, harmittaa todella. Harmittaa myös se että sait Dantesta noin huonon kuvan. Mut toivottavasti oli kaikesta huolimatta hyvä keikka! :)

    VastaaPoista
  4. Nani : Okei, toivottavasti siitä tulee parempi :D

    Lumira : Kiitos! Harmi ettet päässy paikalle, ens vuonna joo tosiaan sitten ;D
    Joo älä, en oikeasti kestä tommosia ihmisiä ...

    Dark Shadow : Wuhuu, hyvä sinä ;D
    Joo, mä kävin silloin Dante'sin alku aikoina siellä, mutta en sitten teidä mitä on tapahtunut, varmasti se osaksi myös johtui bändistä ja sen tuomasta yleisöstä.
    Toivotaan että siitä tulee parempi remontin myötä eikä siellä käy tollasia kusipäitä! Mutta joo, keikka oli kyllä hyvä!
    Toisaalta harmi että muistoja katoaa siinä samalla sulta :(

    VastaaPoista
  5. viikkotiedotteessa luki että siitä tulee helsingin uusi rock pyhättö :D

    VastaaPoista
  6. Apua ku oot nätti noissa kuvissa ^^
    Tiedän olevani Salkkareista ihan pihalla ku en kato sitä ikinä, mut miten Reckless Love niihin liittyy? :D
    Mä taas oisin tykänny viettää Dante'sissa vaikka koko illan, mutta jengi lähti sieltä aina heti keikan jälkeen veke, eikä sinne jääny ku minä tanssii jotain biisejä joita en oo koskaan kuullutkaan :D Saas nähä millanen se uus DOM sit on.

    VastaaPoista
  7. Henni : Kiitos paljon ^^
    Siis RL oli kahdessa (tai ainakin yhdessä :D) Salkkari-jaksossa tässä syksyllä :D
    Niin, joskus mäkin siitä tykkäsin, mutta ei oikein enää kun Bäkkäri on tullut ... ja tosiaan se, että jengi lähtee sieltä lähes aina kokonaan veks. DOM on ikärajaltaan 21v, eli multa kestää hetki edes päästä sinne :D

    VastaaPoista

Scream for me!