maanantai 30. toukokuuta 2011

And is there room in your life for one more breakdown?

Tämä viikonloppu on mennyt pelkästään siivotessa. Siis oikeasti! Ja vielä on ainakin samanlainen työ edessä ... Itsehän en siedä jättää jotakin kesken, eli nyt kun osa on kaapeista yms järjestettävänä niin pitäähän se loppuun tehdä!
Ehkä kesän lopussa kaikki ois ihan tip top :D

Tässä vähän random kuvia random merkinnän ratoksi. Näissä olen laittamassa hiuksia Leijonien tori-juhlia varten.
Ystävällisesti Ira ja Jonna antoi mun jäädä niiden kämppään maanantaina valmistautumaan kun sunnuntaina tulin suoraan Jalasjärveltä katsomaan peliä Stadiin, Bäkkäriin.
Kävin siis kuvaamassa nää kuvat Iran huoneessa, toivotaan ettei se suutu kun huomaa nää, haha!



Nää kuvat on siitä vaiheesta kun oon laittanut clip-onit ja tupeerannu hiuksia ja edessä on vielä hiusten 'siloittelu' = että lopputulos ei näytä näin harakan pesältä vaan vähän siistimmältä. Joskus teen hiuksistani jopa liian sliipatut, mutta sitten kun on aikaa ja jaksaa niin teen niistä rosoisemmat. Näistä tuli semi perus-kypärä letti niin kuin voitte tästä postauksesta nähdä :D
Myös Tatin kanssa ajeltiin mun undercut lyhkäseksi - se oli aivan kamalan yli-kasvanut. Pitää vaan värjätä toi vielä ...

Oon kuunnellut tänää pelkästään Apulantaa, kun ensin soitin perjantaina ja lauantaina Marilyn Mansonin Eat Me, Drink Me:ta. Apulannasta tulee kyllä ehdoton kesä-fiilis, mutta sietäisin hävetä kun en jaksanut raahautua YleX-poppiin kuuntelemaan. En jaksanut mennä edes MM-bileisiin Lahteen, sielläkin ois ollu Apulanta, tosin seura(t) perui niin en viitsinyt yksin mennä.
Sitä paitsi säästän Ruotsin matkaa varten jonne lähdetään ... TORSTAINA! Ihan super-juttu tulossa, kerron pian lisää ... ;)

Nyt unille päin. Mun työ-aika on nykyään 8-14 ja on ihan outoa päästä niin aikaisin jo töistä, mutta toisaalta tosi jees. Oon nykyään siis "töissä" (=työelämävalmennus) päiväkodissa tässä meidän kunnassa, ja tosi paljon olen tykännyt. Loistavat työkaverit :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Scream for me!