Näytetään tekstit, joissa on tunniste "photoshoots". Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste "photoshoots". Näytä kaikki tekstit

tiistai 19. huhtikuuta 2016

Turn us away and we will Burn you first

Pakko tunnustaa ehkä yksi syntisimmistä salaisuuksistani : en ole katsonut jaksoakaan Game Of Thronesia. Enkä lukenut kirjan kirjaa.
Jos mietit että miksi, niin en oikeastaan tiedä. En ehtinyt alku hypeen mukaan ja jotenkin se vain sitten jäi. "Aloitan sitten ensi viikolla katsomaan". Eipä ole sitä ensi viikkoa vielä näkynyt, haha, vaikka sarja täyttääkin jokaisella osa-alueella minua kiinnostavat piirteet.
Laiska - tuo vihattu ja rakastettu sana sai juuri aivan uuden merkityksen!
Kuvituksena muutama ystäväni ottama kuva, lupa kuvien käyttöön kysytty. :)

Kuva / photo : HBO Nordic staff, editointi / edit : Simba

Olen kuitenkin perillä siitä mikä idea koko hommassa on ja vähän noin muutenkin, että missä mennään kiitos Tumblrin.
Olihan se minunkin siinä muiden mukana sitten päästävä Helsingissä olleeseen Game of Thrones - The Hall Of Faces tapahtumaan vaikka en varsinaisesti mikään alan ammattilainen ollutkaan.

Harmikseni teltta oli aika pieni, en tosin tiedä miksi odotin jotain massiivista linnaa miekkoineen ja lohikäärmeineen päivineen mutta ainahan sitä nainen saa unelmoida. Oli todella mielenkiintoista nähdä tarinaan perustuvien hahmojen esineitä, vaatteita, se Hall of Faces ja tietenkin The Throne. Siinä oli kyllä upea valtaistuin!
Aryan ( ? ) miekka taas oli vähän pettymys. tai sitten se johtui sangen jännästä esillepanosta. Olin odottanut sen olevan hieman eeppisempi. Mutta kaiken kaikkiaan kiva tapahtuma, tämmöisiä saisi olla lisää!

Kuva ja editointi / photo and edit : Anna-Maija Aalto

Vaikka en mikään ekspertti olekaan, niin tapahtuma sai kyllä minut ihan uudella tavalla sarjasta kiinnostumaan ja nyt aion ihan oikeasti aloittaa sen katselun ensi viikolla. ;)
Vinkkejä siitä, mitä kautta sitä voi netissä katsoa ja erityisesti suomenkielisillä tekstityksillä, niin otan mieluusti vastaan. Onko muita kuin Netflix? Periaatteessa ne suomenkieliset tekstitykset ei ole henki ja elämä, lähinnä mietin vain siksi että kun on niin paljon asioita, sukuja ja ties mitä, että ymmärränkö ja ehdinkö sisäistää kaiken. Katson kyllä monia sarjoja ilman tekstityksiä mutta ne ovat aina olleet vielä enemmän tuttuja aiheeltaan / tarinaltaan.

Kuva / photo : Anna-Maija Aalto, editointi / edit : Simba

Sitten toisiin aiheisiin. Olen monesti miettinyt, että olisi kiva kirjoittaa blogiin erilaisia juttuja. Ei pelkästään niitä aiheita mitä nyt, eli hiukset, meikit, keikat jne.
Tässä muutamia mitä on mieleen tullut, jos on aiheita mistä haluaisit minun kirjoittavan tai kenties kertovani oman mielipiteeni, niin kommenttiboksin sana on vapaa!

- Top 13. naislaulajat
- Top 13. mieslaulajat
- Tarinoita siitä, kuinka olen tutustunut bändiin X ja kuinka se on vaikuttanut / vaikuttaa elämääni ( samaan tyyliin kuin tämä Entwinen comeback-keikan yhteydessä kirjoitettu postaus )
- Materialismi - mitä se tarkoittaa minulle ja mitä tunteita se minussa herättää
- Shoppailu - mitä se on, mitä se merkitsee, mitä tunteita sillä täyttää
- Säästäminen - miten näen asian, miten toteutan sen käytännössä, mitä tunteita se herättää
- Kaikki kenkäni ( hahaa )
- Siivoaminen / turhan tavaran kitkeminen pois elämästä - miten se kannattaa toteuttaa ja miten se vaikuttaa elämään ( oikeasti puhdistava kokemus hehe )
- Vaatekaapin peruspilarit - mitä minun mielestäni tulisi jokaisen synkiön vaatekaapista löytyvän ; edullisia ja simppeleitä asuja, joita on helppo työstää niin arkeen kuin juhlaan
- Kuinka pakata koko elämä vain käsimatkatavaroihin - tällä niksillä säästää lentojen hinnoissa sekä ei välttämättä ota ihan niin paljon turhaa tavaraa mukaan matkoille
- Onko keikoilla käyminen muutakin kuin lempibändin musiikin tahdissa jorailua ja hyvän olon tunnetta?
- Kumpi on parempaa : juustokakku vai Aino suklaajäätelö?
- Lee Pace vai Orlando Bloom VAI Luke Evans

Hahaa, myönnetään että viimeisten kohdalla lähti vähän lapasesta ideointi. ;)
Oon viime aikoina kuitenkin löytänyt uusia puolia itsestäni. Tuntuu, että ennen olen kanavoinut luovuutta ulos vaatteiden teon ja piirtämisen kautta, mut tunne kirjoittaa on voimistunut paljon viimeisten vuosien aikana. Tykkään lukea paljon, ehkä se voi olla osa syyllinen asiaa, mutta on suuri palo sisälläni mikä janoaa asioiden tuottamista kirjoittamalla.

Kuva / photo : Anna-Maija Aalto, editointi / edit : Simba


Translation ;

All men must die.

perjantai 14. marraskuuta 2014

The Tragedy of the Night

Halloweenin kunniaksi tein muutaman postauksen yhteistyössä Alpha Geekin kanssa.
Mikä lookeista oli sinun suosikkisi ; Bloody awesome Vampire, Wicked Witch vai The Zombie Slam?









Translation ;

I did few different looks for Halloween, using some items sponsored by Alpha Geek.
Which look is your favorite ; Bloody awesome Vampire, Wicked Witch or The Zombie Slam?

lauantai 14. joulukuuta 2013

Dead girl making Noise

Vikana iltana Lontoossa saatiin päähämme joku käsittämätön idea leikkiä kajalilla. Siitähän syntyi sitten pari romuista rouvaa, joiden voisi päätellä karanneen jonkun sortin Sister-karanteenista.
Kuvista ja videoista laitan myöhemmin kuvaa, ovat kerrassaan ratki riemukasta idiotismin riemusoittoa! Mutta tässäpä muutama tekotaiteellinen kuva, sinänsä jännä juttu että naama on pysynyt muutaman sekunnin ajan peruslukemilla, kun tuntuu että se vääntyy ihan itsestään Jim Carrey-sfääreihin, kuin sillä olisi oma tahto :D

Musta "poskipuna" näytti sen verran kivalta että sitä aion hyödyntää useammankin kerran ulos lähtiessä. Toiset ne tykkää käyttää poskipunaa elävöittääkseen kasvojaan ja näyttääkseen freshiltä, kun taas toiset tykkää näyttää haudasta nousseelta. Zombit rokkaa!



Hair & make-up ; Simba
Photos ; Simba
Edited ; Simba
Inspiration ;


Get the Look ; Ota musta kajal-kynä käteen ja anna mennä!
Use your black eyeliner and be creative!

Ja sitä, mikä teitä odottaa "photoshootin" muissa kuvissa, videossa ompi tällainen näky. Ai että mitä tapahtui? Sister yhdistettynä meidän päätä hipovaan järkeemme luo sanoin kuvaamattomia yhdistelmiä. Nyt naatitaan!



Translation ;

Found few photos with normal face of our some-kind-of-Sister-copycat "photoshoot". The only problem is, 95% of the photos looked like the two last photos hahaha. So what happened? What's the secret of looking like this? Enjoying your last night at London with a 1l bottle of Breezer and listening some Sister.
They're great band, check them out :)

tiistai 21. helmikuuta 2012

Eliminate everyone who doesn't appreciate you

Tuskastelin juuri viime viikolla tylsää elämääni kun ei ole rahaa. En voittanut Radio Rockilta Rammstein-lippuja enkä mistään muualtakaan vaikka osallistuin joka ikiseen kilpailuun ... eikä edes puhuta niistä Huuto.netin lippujen hinnoista! Huhhuijaa ...

No sitten rupesin tuossa viikolla miettimään että jumalauta, on pakko päästä jonnekkin viikonloppuna! Vaikka mulla ei olekkaan pennin hyrrää niin en kestä enää. Mun mielenterveys ei kestä jos en pääse keikoille max. kahteen, kolmeen viikkoon. Siis älkää käsittäkö väärin, mä vaan kaipaan actionia! Haudassa ehtii nukkua ja voivotella mutta kun on vielä elämänsä voimissa niin silloin pitää elää!
No perjantaina Ira sitten tekstasi mulle että Radio Rockilta voi voittaa lippuja Finnish Metal Expoon. Joopa joo, mä en ikinä voita mitään ja jos voitankin niin kymmenen vuoden välein.
No ruvettiin kuuntelemaan Rockia ja sitten annettiin merkki että nyt saa soittaa mikäli mielii lippuja FME:n ja minähän soitin. Ja taas se sama saatanan pimputipamputi-musa ja olin jo sillai että "nonni, ihan samalla lailla tässäkin käy" ja voivottelin surkeaa odotus-musaa työkaverilleni Tuulille kunnes toisesta päästä kuuluu "Kuka siellä?"
Siiis jumalautamitähelvetiiäjdjpiwfhwperkele pääsin LÄPI!!! Voitin siis liput FME:n kahdeksi päiväksi, enkä edes itselleni vaan itselleni ja kolmelle muulle kaverilleni! Kuinka helvetin siistiä?! :D

Liput piti noutaa suht nopeaa mutta puhelun loputtua ja mainostettuani kuinka pääsen heti lähtemään muistin vasta että oltiin tietyllä tapaa lukittu itsemme liikkeen sisälle. No hupsista. Mutta lopulta kaikki hyvin, loppu hyvin, ja matkalla Radio Rockille törmättiin Jone NIkulaan ... ahhahaha, ei siitä sen enempää.

Seuraksi FME:n saapui Mina Luvialta asti ( rispektiä!!! ) ja Ira ja sitten lauantaina Tuulikin tuli paikalle kaverinsa kanssa :)
Teen aiheesta paremman postauksen kuvien kera, mutta perjantaina lähinnä hengailimme ja katsottiin pari bändiä mm. Paradise Lost ja osa Edguysta!
Lauantaina taas kiinnostavimmat bändit oli ehdottomasti Amoral ja Stam1na. Tuli muuten säästettyä n. 70€/per lärvi ;)

Oltiin siinä höpöttelemässä jotain aivan turhaa ja harvinaisen paskaa läppää ja litkimässä Amoraleilta saatuja jekkuja kun keikkajuliste.netin kiva neiti tuli kysymään kiinnostaisko meitä tulla kuvattavaksi. Öööh ... no, tytöt mennäänkö? Ei muuta kuin sorvin ääreen ja poset kehiin!
Muuten vallan hauska kokemus mutta niin yllättäen tulleessa tilanteessa oli yllättävän vaikea pitää pokka. Varsinkin jos siinä on katselemassa semmoisia ihmisiä joiden ei ehkä toivoisi olla katselemassa :D

Mutta tällainen me sitten valittiin parhaimmaksi omista kuvistamme ja kuulemma oli kuvaajankin mielestä yksi Expon asenteellisimmista kuvista. Joten sen pidemmittä puheitta, tässäpä meidän lauantain FME-loook!

Photo by; Jarno Suominen / FME 2012, 18.2.2012

Tykkään itse tästä myös vaikkei mun ghetto booty mahdukkaan tähän kokonaan, kun kuvaa rajattiin syystä X. Tai no ehkä just mun hugen perseen takia :D
Vasemmalta oikealle; Simba ( minä ), Mina ja Ira. It's all about attitude, biiiiiiiiiiiiiitchessssssssss!

Tänään oli vp, huomenna ( tänään töitä ), sitten kaksi päivää vapaata ja perjantaina kenties töitä mutta varmasti lauantaina, jolloin mut löytää Kluuvista! Nimittäin TÄÄLLÄ!!!
Mut löytää Antti Asplundilta :)

Palaillaan blogin puolella perjantaina, huomenna suuntaan yhdelle salaiselle retkelle ... ;)

torstai 10. maaliskuuta 2011

And I won't brake your heart-shaped glasses

" Kiss me ...

... it'll heal ...

... but it won't forget.

And I don't mind you keepin' me ...

... on pins and needles ...

... if I could stick to you ...

... and you stick me too.

Don't break,

don't break my heart ...

... and I won't break your heart-shaped glasses ...

... little girl, little girl ...

... you should close your eyes ...

... that blue is getting me high.

Inspired by ; Marilyn Manson - Heart-Shaped Glasses (When the Heart guides the Hand)


Get the Look ; Aurinkolasit - Seppälä, kieroutunut mieli - omasta takaa ;)