tiistai 1. helmikuuta 2011

Take me to the bed and rip me apart

Viimeisimmät, mutta ei vähäisimmät.
Ystäväni kysäisi että tykkääkö neiti valkoisesta. Kyllä. No mulla ois tuolla yhdet valkoiset plattarit vailla käyttöä, et haluaisi niitäkin ... ? No mulla on jo. Oikeesti. ... Mutta lähetä vaikka kuva.
Se kuva koitui mun kohtaloksi :D

Kyseessä on Pleaserin XTREME-873 malli. Korko ja platform on ihan päätä huimaava mutta elämä on. Kiitos näiden kenkien, päässäni on muodostunut vaikka millaisia asukokonaisuuksia tyyliin Lady Gaga meets Gwen Stefani meets Emilie Autumn meets oma tyyli. Odottakaahan vain ;)



Siis. Nämähän ovat ihan oikeasti viti valkoiset (pvc:tä) mutta innostuin vähän muokkaamaan näitä kuvia ... heh.



Koska suurinta osaa teistä kiinnostaa kuitenkin hintapuoli, niin paljastettakoon se.

Ensimmäisenä esitellyt Electrat olivat käytetyt, ja niissä oli käytön jälkiä. Ei ulkoisesti mitään häiritsevää käytönjälkeä kuitenkaan näkyvissä.
Toisena esitellyt Adoret olivat käytetty vain muutaman kerran kuvauksissa ja niissä ei ollut mitään muuta ulkoista olemusta pilaamassa kuin pienoinen pöly :D.
Nämä kolmantena esiteltävät Xtremet on muistaakseni ostettu käytettynä ja ystäväni pitänyt muutaman kerran jalassa. Ei ulkoisesti sen kummempaa kauneusvirhettä.
Mulle sopii että kengät on käytetty, koska ne eivät ole niin kovia kuin upouudet kengät. Joten mä en kokenut käyttöä mitenkään haitaksi.

Maksoin näistä kaikista kolmesta parista 70 € (sori Reetta, mä en vaan uskaltanut aluksi myöntää todellista hintaa :D) mikä ei mun mielestä ole paljon. Siis onhan se rahana suuri raha, mutta kolmesta parista Pleasereita ei musta mikään päätä huimaava hinta. Ja varsinkaan semmoisista, mitä on katsellut sillä silmällä jo kauemman aikaa ;)
No okei, nämä valkoiset oli vähän extempore-ostos mutta ... kerta kiellon päälle.

2 kommenttia:

Scream for me!